top of page

Strategia kreatywna - BIG IDEA

8h

|

Stacjonarne szkolenie warsztatowe

Budowanie spójnego, autentycznego wizerunku i komunikacji marki

Strategia kreatywna - BIG IDEA
Strategia kreatywna - BIG IDEA

Czas i Lokalizacja

8h

Stacjonarne szkolenie warsztatowe

O wydarzeniu

O wydarzeniu

Absolwenci szkolenia:

ZNAJĄ:

- pojęcie strategii kreatywnej

- pojęcie Big Idea

- zalety budowania marki na dobrze opracowanej koncepcji produktu i komunikacji

POTRAFIĄ:

- określić potrzeby, problemy  klienta, które rozwiązuje produkt

- zdefiniować stan klienta przed i po zakupie

- zdefiniować zmianę którą wnosi produkt do życia klienta

ROZUMIEJĄ, ŻE:

- spójny i autentyczny wizerunek marki wynika ze strategii kreatywnej

- strategia kreatywna ułatwia tworzenie i selekcję treści i kreacji reklamowych

- klienci  kupują wartość jaką produkt wnosi do ich życia, a nie sam produkt lub usługę

Dla kogo?

Dla pracowników działu marketingu, właścicieli firm, dyrektorów,  a także osób, których talentami są wyobraźnia i kreatywność.

- Potrzebujesz kreatywnych pomysłów na skuteczną i autentyczną promocję

- Chcesz mieć kontrolę nad wizerunkiem i komunikacją o swoim produkcie

- Chcesz, aby wszystkie aspekty komunikacji  były spójne, autentyczne i pobudzające do działania

- Szukasz rozwiązań jak wyróżnić się na tle konkurencji

Absolwent szkolenia potrafi:

- Tworzyć strategię kreatywną

- Tworzyć koncepcję Big idea dla firmy, produktu, marki

- Stosować koncepcje Big idea do budowania spójnego wizerunki i komunikacji

Udostępnij

bottom of page