Jak mała albo średnia firma może poprawić swój social media marketing? Poznaj 10 wyjątkowych porad.
Bruno Gebarski przedstawia sposoby na stworzenie skutecznych strategii social media ściśle ukierunkowanych na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw. Dotyczą one m.in. działań związanych z dotychczasową działalnością firmy, jak również z przyszłymi zmianami.
10 metod na strategię social media MŚP:
1. Dokładna analiza i udoskonalanie misji, wizji oraz celów naszego przedsiębiorstwa.
2. Zmiana podejścia i przekształcenie marketingu treści w marketing wygody.
3. Ukierunkowanie bloga firmy na odpowiedzi, porady i inspiracje.
4. Strona internetowa skierowana do danej społeczności.
5. Odpowiedni wybór platformy społecznościowej.
6. Konstrukcja przedsiębiorstwa posiadającego atrybuty „pajęczej sieci”.
7. Przyciąganie, motywacja i zatrzymywanie pracowników w firmie.
8. Odpowiednio elastyczne podejście do struktur biznesowych.
9. Promocja bezpieczeństwa, zdrowia i trwałości.
10. Dbanie, by MŚP przyczyniały się do ochrony środowiska naturalnego.
Źródło: brunogebarski.com
Kommentare