top of page
  • Zdjęcie autoraTomasz Smykowski

10 najlepszych tekstów o marketingu w 2017

Które z tekstów na blogu cieszyły się największym zainteresowaniem czytelników? Przekonaj się!


1. Posty na bloga – 82 pomysły

Odpowiedź na pytania o inspirację na 365 dni ciekawych publikacji na Facebooka znajduje się właśnie w tym wpisie! Od nieformalnych zdjęć, które pokochają fani do regulacji prawnych, które mają wpływ na Twoją branżę. Z tymi pomysłami Twoja strona na Facebooku nie pozostanie niezauważona.

2. Kiedy najlepiej publikować teksty na Facebooku? Kompletny poradnik

Nie ma osoby, która pracując w jakiś sposób w social mediach, nie zadałaby sobie tego pytania. Czy istnieje idealna godzina i idealny dzień tygodnia na publikację? Wiele zestawień wyników badań i praktyczne przykłady dobierania czasu i dnia tak, by uzyskać największą liczbę reakcji.

3. Jak stworzyć dobrą prezentację 12 najważniejszych zasad

Oparte na doświadczeniu rady wieloletniego szkoleniowca z branży social media Tomasza Smykowskiego, które ułatwiają zarówno odbiór jak i przekazywanie ważnych treści szkoleniowych.

4. Ile kosztuje reklama na Facebooku?

Przystępny tekst wyjaśniający mechanizmy, według których Facebook publikuje reklamy z przykładami! Dodatkowo, znajdziecie w nim informacje o budżetach na reklamy i ich podziałach, które sprawdzają się w przykładowych branżach. Wszystko opatrzone konkretnymi kwotami.

5. Wyjaśniamy nowe przyciski wezwania do działania na Facebooku

Przyciski na Facebooku przyczyniły się do zwiększenia konwersji z social media na cele marketingowe. Warto wiedzieć, jak ich poprawnie używać i włączać do swoich strategii.

6. Jak poprawnie odmieniać słowa fanpage blog facebook twitter i google?

Wraz z rozwojem cywilizacyjnym i powstawaniem nowych przedmiotów przychodzi konieczność zapożyczeń. Ich adaptacja bywa kłopotliwa. Warto stosować odpowiednie wzorce odmiany, by je oswoić.

7. Projektowanie aplikacji mobilnych 10 narzędzi

Skondensowane zestawienie narzędzi z opisem ich możliwości. Dodatkowo wzbogacone o zdjęcia i zrzuty ekranu, pomagające ocenić intuicyjność użytkowania.

8. Czy trzeba mieć prywatny profil żeby założyć stronę na Facebooku?

Konkretne wyjaśnienie, rozwiewające wątpliwości, czym różni się profil prywatny od strony publicznej na Facebooku stanowi punkt wyjściowy. I czy warto zakładać jedno bez drugiego? Pouczający opis doświadczeń początkujących przedsiębiorców w social mediach.

9. Co zrobić by zdjęcia wyglądały lepiej na Facebooku?

Jakość zdjęć na Facebooku jest bardzo istotna. Artykuł zawiera porównanie formatów pliku na konkretnym przykładzie i wniosek – poradę możliwy do wprowadzenia w życie od zaraz. Bez potrzeby posiadania profesjonalnego sprzętu i zawodowego fotografa.

10. Jak wygląda proces prowadzenia fanpage’a (Instagrama, innego konta social media)

Zlecenie prowadzenia konta społecznościowego zewnętrznej firmie będącej agencją marketingu społecznościowego może budzić obawy – rozumiemy to. Dlatego wyjaśniamy, jak wygląda współpraca z nami krok po kroku.

Śledź naszego bloga, by być na bieżąco z nowościami marketingu internetowego! 🙂

4 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Comments


bottom of page