Każda firma, czy rozwijający się biznes posiada własne ulotki reklamowe, służącego do zachęcenia klienta, aby skorzystał z danej oferty. Jak zrobić ulotkę, aby potencjalni klienci chcieli zapoznać się z jej treścią? Na to pytanie odpowiemy w niniejszym artykule.
Ulotki reklamowe służą do zachęcenia innych osób do skorzystania z usługi lub zakupu określonej rzeczy.
Jak powinna wyglądać prawidłowo wykonana ulotka?
Przygotowując ulotkę reklamową trzeba mieć na uwadze, że musi ona przedstawiać pewną wartość, tak aby osoba, która weźmie ją do ręki zapoznała się z jej treścią, a nie od razu wyrzuciła ją do kosza. Dlatego ulotka powinna:
zostać wykonana według wcześniej zaplanowanej i przemyślanej koncepcji, tak aby stanowiła realną wartość dla potencjalnego klienta. Ciekawym rozwiązaniem jest na przykład połączenie ulotki z kuponem rabatowym.
posiadać dobrze sformułowane i chwytliwe hasło. Nie zaleca się używania oklepanych sformułowań typu „najlepsza oferta” czy „atrakcyjna propozycja”.
zawierać tylko naprawdę niezbędne informacje o firmie i reklamowanej rzeczy. Ulotki reklamowe to nie katalogi reklamowe, gdzie akceptowalna jest duża ilość informacji.
być dobrze wykonana. Mowa tu oczywiście o jakości papieru, druku i szacie graficznej. Trzeba pamiętać, że te elementy mają wpływ na to jak dana osoba, która otrzyma ulotkę oceni naszą firmę.
mieć określony termin ważności, bądź określone wezwanie do działania. Przykładowo „ Przyjdź i odbierz niespodziankę”, „ Zadzwoń i zarezerwuj wizytę – kupon rabatowy ważny do…”. Wtedy nie tracimy klientów, którzy wstępnie są zainteresowani naszą usługą, czy zakupem rzeczy.
Wieloaspektowość – klucz do sukcesu
Jak widać, aby ulotki odegrały swoją rolę skutecznie i potencjalni klienci po nie sięgali, należy podejść do tematu wieloaspektowo. Każdy czynnik wymieniony powyżej jest ważny, dlatego należy go szczegółowo przeanalizować przed przystąpieniem do wykonania ulotki.
Jeśli chcesz zlecić profesjonalne zaprojektowanie ulotek reklamowych – napisz do nas na kontakt@websoul.pl.
Comments