6 ekspertów daje wyjątkowe porady jak poprawić swój marketing w 24 godziny. Czasem proste zmiany są bardzo skuteczne. Zobacz porady.
Na stronie blog.hubspot.com Katie Burke zajmująca się kontaktami z mediami i analitykami w popularnym dostawcy oprogramowania do zarządzania marketingiem w social media, prezentuje proste metody na poprawę marketingu. Artykuł przedstawia wskazówki ekspertów od taktyki i strategii marketingowych pozwalające na uzyskanie efektów pracy już w ciągu 24 godzin.
Takie sławy jak: Ann Handley z MarketingProfs, Jay Baera (współautor słynnej książki The Now Revolution), Shawn Graham, David Meerman Scott , Kevin Daum podpowiadają, jak pozyskać większą ilość klientów oraz zatrzymać przy sobie obecnych. Wszystkie strategie można bardzo szybko wdrożyć i czerpać z nich korzyści długofalowe.
W tekście zostały przedstawione najlepsze sposoby na szybkie zmiany, które zaprocentują zwiększeniem sprzedaży i pozyskaniem większej liczby klientów. Zmiany te nie wymagają wielkich nakładów finansowych.
6 metod na poprawę marketingu dzisiaj to:
Napisz do klientów i pracowników co by zmienili. Porównaj swoją stronę ze stronami konkurencji. Poszukaj inspiracji. Przeczytaj też: Słowa kluczowe, 5 metod ich ustalania.
Staraj się być rzeczowy.
Pisz informacje prasowe tak, jakby miały być czytane tylko przez klientów. Pisz tylko to co jest im potrzebne. Przeczytaj też: Social media to nie rewolucja, to renesans marketingowy.
Pisz wpisy, które mu się przydadzą. Dowiedz się więcej o kliencie, zadzwoń do niego, porozmawiaj, poproś o polecenie innym. Przeczytaj też: 4 porady jak poprawić obsługę klienta w social media.
Śledź dziennikarzy i osoby wpływowe w social media z Twojej branży. Polecaj ich artykuły, komentuj, pisz do nich, dostarczaj ciekawe i przydatne (dla nich!) informacje. Przeczytaj też: Prawdziwa i ukryta wartość social media.
Promuj swój marketing. Jeśli stworzyłeś treść nie kończ na tym. Zastanów się jak wykorzystać ją jeszcze w innych sprawach, na inne sposoby, aby wykorzystać możliwości do maksimum. Zobacz infografikę jak różne aspekty marketingu internetowego są ze sobą powiązane.
Najważniejsze jest jednak to, żeby wziąć się w garść i zrobić to co trzeba. Bo czasem drobne, niepozorne zmiany są tymi, które dają największe efekty.
Chcesz wiedzieć więcej? Przeczytaj PR w Internecie – 7 rzeczy, które możesz zrobić teraz.
Źródło: blog.hubspot.com
Comments