• Tomasz Smykowski

Aplikacja konkursowa

Szukasz aplikacji konkursowej na Facebooka? Dowiedz się więcej o aplikacjach teraz.


Aplikacje konkursowe na Facebooku mają za zadanie zaangażować fanów i spopularyzować markę. W odróżnieniu od konkursu organizowanego na tablicy mogą mieć indywidualny wystrój, funkcje zgłaszania pracy konkursowej, głosowania, udostępniania i obsługę Open Graph.

Rozbudowane aplikacje konkursowe pozwalają w pełni wykorzystać konkurs jako narzędzie promocji firmy.

Na rynku dostępne są kreatory aplikacji konkursowych o różnych funkcjach i w różnej cenie. To dobra opcja dla osób, które mają sporo czasu i chcą przygotować wszystko od początku do końca samemu. Trzeba wtedy postarać się o grafiki konkursowe, wystrój konkursu, zasady konkursowe, regulamin oraz przeważnie uiścić określoną kwotę za skorzystanie z kreatora.

Ponadto są firmy, które wykonują aplikacje konkursowe od początku do końca. Takie aplikacje mogą mieć niestandardowy wystrój, niestandardowy formularz zgłoszeniowy oraz różny sposób brandowania. Mogą też posiadać pełną obsługę Open Graph oraz E-mail marketing automation. W efekcie przekładają się na większą popularność konkursu i zaangażowanie uczestników.

Obojętnie z której opcji skorzystasz, oto kilka kroków, które pomoże w przygotowaniu się do konkursu:

  1. Ustal dla kogo będzie przeznaczony konkurs

  2. Jaki cel marketingowy ma spełnić konkurs?

  3. Jakie nagrody jesteś w stanie przeznaczyć?

  4. Jaki budżet reklamowy chcesz przydzielić na promocję konkursu?

  5. Jaki konkurs chcesz zorganizować? Tekstowy, na zdjęcia, inny?

  6. Jaki będzie motyw przewodni konkursu?

  7. Jakie będą zasady udziału w konkursie?

  8. W jaki sposób konkurs będzie społecznościowy?

  9. Co sprawi, że internauci będą chcieli udostępniać prace konkursowe?

Zebranie odpowiedzi na te pytania pomoże Ci wybrać odpowiednie rozwiązanie, czy to będzie konkurs na tablicy, konkurs w kreatorze, czy konkurs w specjalistycznej aplikacji konkursowej pisanej na zamówienie.

#facebookapp #konkurs #Facebook #opengraph #aplikacjakonkursowa #emailmarketingautomation #aplikacja

2 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie