top of page
  • Zdjęcie autoraTomasz Smykowski

Dlaczego moja firma jest niewidoczna w sieci? Audyt pozycjonowania

Zadajesz sobie pytanie – dlaczego Twoja marka jest niewidoczna w sieci? Spieszymy z odpowiedzią!


Dlaczego moja firma jest niewidoczna w sieci Audyt pozycjonowania

Firma może być niewidoczna w sieci z różnych powodów. Jeżeli nazwa domeny została dopiero zarejestrowana, konieczne może być odczekanie na ukończenie procesu jej propagacji do serwerów. Dłuższy brak widoczności bywa zwykle powodowany niewystarczającą optymalizacją strony lub niedostateczną promocją firmy w sieci.

Widoczność w sieci

Sposobem na zwiększenie widoczności marki w Internecie jest uzupełnienie informacji w usłudze Google Moja Firma. Pozwala ona na utworzenie wizytówki, która da użytkownikom możliwość poznania danych teleadresowych, napisania opinii dotyczących usług czy wystawienia pozytywnej oceny. Działania te pozostają nie bez wpływu na pozycjonowanie lokalne i regionalne.

Audyt pozycjonowania

Jeżeli firma wciąż nie jest wystarczająco widoczna w sieci, konieczne może być skontrolowanie skuteczności i jakości obranych metod SEO. W tym celu dokonywany jest kompleksowy audyt pozycjonowania. Pozwala on m.in. na:

  1. ocenę trafności doboru słów kluczowych,

  2. jakości pozyskiwanych linków,

  3. źródeł linków.

Zależy Ci na dobrym pozycjonowaniu Twojej strony? Chcesz, aby Twoja firma była bardziej rozpoznawalna? Napisz do nas! Zajmiemy się tym. kontakt@websoul.pl

6 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page