Podczas tworzenia konta Adwords trzeba uważnie ustawić strefę czasową i walutę. Zobacz dlaczego.
Waluta ustawiona w Adwords powoduje, że wszystkie raporty są wyświetlane właśnie w niej. Co ważne nie da się zmienić raz ustawionej waluty. Dlatego trzeba pamiętać, żeby ustawić jako walutę PLN:

Druga ważna opcja na etapie założenia konta to strefa czasowa. Wybór ten ma dwie konsekwencje: po pierwsze wpływa na wyświetlanie raportów czasowych w Adwords:

Po drugie na planowanie reklam w czasie. Jeśli ustawimy złą strefę czasową, reklamy nie będą wyświetlane zgodnie z określonym planem. Planowanie reklam na określone godziny jest przydatne jeśli wiemy w jakich godzinach nabywca szuka naszej firmy:

Dlatego gdy zakładasz Google Adwords pamiętaj o poprawnym ustawieniu tych dwóch opcji, bo później ich zmiana nie będzie możliwa
Comments