Dowiedz się czemu Google odrzuciło Twoją reklamę i jak to naprawić.
Czasem możesz zobaczyć na swoim koncie Adwords taką informację:
Oznacza to, że Google odrzuciło wybraną kreację reklamową zgodnie z zasadami reklam Google.
Po kliknięciu w dymek koło informacji wyświetli się nam więcej informacji na temat powodu odrzucenia:
Jakie mogą być powody odrzucenia? Jest ich kilkadziesiąt. Oto kilka z nich:
za długie teksty w reklamie,
wykrzyknik w nagłówku,
powtórzone znaki interpunkcyjne albo symbole,
symbole, liczby albo litery użyte niezgodnie z ich przeznaczeniem,
pisanie dużymi literami albo na zmianę małymi i dużymi,
źle użyte wyrazy,
wypunktowania, elipsy,
niestandardowe znaki albo symbole,
błędy gramatyczne, ortograficzne, w odmianie,
powtórzenia,
brak albo nadmiar spacji,
ogólne wezwania do akcji typu „Zobacz stronę”, „Zobacz to”, „Kliknij tutaj” (wezwania do akcji typu „Kup teraz”, „Zadzwoń” itp. są dozwolone),
sugerowanie, że wiemy coś o użytkowniku,
sugerowanie zdarzeń, które nie miały miejsca.
Gdy reklama zostanie odrzucona należy ją poprawić zgodnie z zasadami Google Adwords. Wtedy automatycznie zostanie skierowana do ponownego badania.
Comments