Poznaj 5 sposobów na rozpoczęcie działań e-pr bez ponoszenia znacznych kosztów.
E-pr – dobry PR w internecie nie wymaga od razu wielkich nakładów
Rozpoczęcie działań public relations w Internecie nie wymaga od razu zatrudnienia firmy. Jeśli dopiero zaczynasz i chcesz spróbować samemu te działania realizować oto kilka rad dla Ciebie. Nie wymaga to dużych nakładów czasu i pieniędzy. Przy odrobinie wytrwałości można liczyć na korzystne efekty:
1. Załóż konta na serwisach społecznościowych
Obecnie zalecamy Facebooka, można też pokusić się o inne, w zależności od branży.
2. Subskrybuj media branżowe
Aktywnie udzielaj się w serwisach społecznościowych, nie tylko na swoim profilu, ale też na innych.
3. Nawiąż dialog z blogerami
Którzy piszą na tematy związane z Twoją branżą.
Aby poznać jeszcze 4 metody kliknij w poniższy przycisk:
[like-gate]
4. Napisz artykuł ekspercki
Koniecznie zleć jego korektę i wyślij do kilku branżowych pism i stron.
5. Nawiąż relacje z innymi firmami działającymi w Internecie z branży
Oczywiście z takimi, względem których nie ma kolizji interesów.
6. Zarejestruj się na forach branżowych
Udzielaj się na nich i służ radą i dobrym słowem.
7. Prowadź bloga
Umieszczaj na nich treści przydatne dla społeczności skupionej wokół firmy.
Public relations wymaga staranności i systematyczności. Public relations polega na utworzeniu prawdziwych więzi z otoczeniem Twojej firmy. Warto zacząć samemu, aby lepiej zrozumieć otoczenie, w którym będziesz działać. Natomiast jeśli chcesz zlecić komuś zadbanie o korzystne dla Twojej firmy relacje w Internecie napisz do nas. Poradzimy i poprowadzimy odpowiednie działania.
[/like-gate]
Comments