top of page
  • Zdjęcie autoraTomasz Smykowski

E-pr – 7 sposobów, aby zacząć niskimi nakładami

Poznaj 5 sposobów na rozpoczęcie działań e-pr bez ponoszenia znacznych kosztów.



E-pr / Websoul

E-pr – dobry PR w internecie nie wymaga od razu wielkich nakładów


Rozpoczęcie działań public relations w Internecie nie wymaga od razu zatrudnienia firmy. Jeśli dopiero zaczynasz i chcesz spróbować samemu te działania realizować oto kilka rad dla Ciebie. Nie wymaga to dużych nakładów czasu i pieniędzy. Przy odrobinie wytrwałości można liczyć na korzystne efekty:

1. Załóż konta na serwisach społecznościowych

Obecnie zalecamy Facebooka, można też pokusić się o inne, w zależności od branży.

2. Subskrybuj media branżowe

Aktywnie udzielaj się w serwisach społecznościowych, nie tylko na swoim profilu, ale też na innych.

3. Nawiąż dialog z blogerami

Którzy piszą na tematy związane z Twoją branżą.

Aby poznać jeszcze 4 metody kliknij w poniższy przycisk:

[like-gate]

4. Napisz artykuł ekspercki

Koniecznie zleć jego korektę i wyślij do kilku branżowych pism i stron.

5. Nawiąż relacje z innymi firmami działającymi w Internecie z branży

Oczywiście z takimi, względem których nie ma kolizji interesów.

6. Zarejestruj się na forach branżowych

Udzielaj się na nich i służ radą i dobrym słowem.

7. Prowadź bloga

Umieszczaj na nich treści przydatne dla społeczności skupionej wokół firmy.

Public relations wymaga staranności i systematyczności. Public relations polega na utworzeniu prawdziwych więzi z otoczeniem Twojej firmy. Warto zacząć samemu, aby lepiej zrozumieć otoczenie, w którym będziesz działać. Natomiast jeśli chcesz zlecić komuś zadbanie o korzystne dla Twojej firmy relacje w Internecie napisz do nas. Poradzimy i poprowadzimy odpowiednie działania.

[/like-gate]

5 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page