top of page
  • Zdjęcie autoraTomasz Smykowski

Instagram – agencja

Dlaczego warto przekazać konto firmowe na Instagramie pod opiekę agencji marketingowej? Przekonaj się w tym wpisie!


Instagram jako platforma powstała, by stworzyć użytkownikom możliwość wyrażenia siebie, przełożenia swojej wrażliwości poprzez migawkę aparatu, a w efekcie dawać inspirację wszystkim obserwującym do rzeczywistego działania. Firmowe konto zawiera potrzebne dane o Twojej firmie, takie jak adres firmy czy dane kontaktowe. Niewątpliwie, pomaga przy osiąganiu celów biznesowych. Zastanawiasz się, czy przekazanie konta firmowego na Instagramie agencji to dobry krok?

Najlepszy, jaki możesz zrobić. Przekonaj się.

1. Aktywność i odpowiadanie na wiadomości

500 mln kont codziennie jest aktywnych przez aplikację – mobilnie. To oznacza wielu obserwujących, skupionych wokół swoich pasji, potencjalnie zainteresowanych Twoim produktem, którzy w każdym momencie mogą zostać zainspirowani do rzeczywistego działania. (Według badań przeprowadzonych na Instagramie, 75% użytkowników podejmuje działanie pod wpływem posta.) I dodatkowo – mogą pozostawać z marką w stałym kontakcie! Pracownik agencji, który zostanie opiekunem Twojego konta dopilnuje, by każda wiadomość uzyskała odpowiedź i w sposób zgodny z uzgodnioną strategią marketingową, wzmacniała cechy marki w komentarzach publikowanych w czasie rzeczywistym.

2. Kreatywność i doświadczenie mocną stroną agencji

60 % osób przyznaje, że dowiaduje się na Instagramie o nowych produktach. W jaki sposób opowiesz Instagramowemu Światu o Twoim produkcie? To wbrew pozorom nie zależy jedynie od wyobraźni Twojej i agencji. (Chociaż to, że co dwie głowy – Twoja i agencji- to nie jedna, jest samą prawdą! ;)) Opiekun Twojego konta, specjalista ds. social media, ma do dyspozycji pomoc profesjonalnych grafików z agencji, którzy zadbają o wizualne przedstawienie Twojego produktu. To może stworzyć przewagę nad kontami, których administratorzy nie mogą poświęcić swojego całego czasu pracy na prowadzenie konta na Instagramie.

3. Monitorowanie wyników

Reklamy karuzelowe, reklamy w relacji, promowane wpisy, reklamy wideo – Instagram daje wiele możliwości przygotowania i publikowania reklam w czytelnych układach wizualnych. Ale! Publikacja nie jest ostatnim etapem życia reklamy! Agencja na bieżąco monitoruje wyniki, obserwuje i optymalizuje reklamy. Jednym słowem, dba o to, by osiągnęły jak najlepsze wyniki. O to nam chodzi, prawda? 🙂

Nie będziemy tego ukrywać – ciekawy, wspólnie dopracowany pomysł, odpowiednio dobrane narzędzia, wykonanie satysfakcjonujące zarówno klienta jak i agencję stanowią oraz obserwacja osiągów stanowią 4 składowe skutecznego prowadzenia konta i kampani na Instagramie. Prowadzenie konta firmowego na Instagramie może stać się ciekawą przygodą z agencją, której warto powiedzieć „Tak” 🙂

Chcesz zlecić prowadzenie firmowego Instagrama? Napisz do nas na kontakt@websoul.pl!

7 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page