Firma posiadająca konto na Facebooku z całą pewnością powinna dodać informacje dotyczące jej lokalizacji, dzięki czemu potencjalnym klientom będzie znacznie łatwiej odnaleźć jej siedzibę.
Dzięki dodaniu lokalizacji firmy, można również publikować pewnego typu reklamy, które są dostosowane do danej lokalizacji, a one z kolei są źródłem wiedzy na temat klientów w poszczególnych obszarach.
Lokalizację firmy można dodać i edytować na Facebooku na dwa sposoby:
z poziomu strony,
w Menadżerze firm.
Jak dodać lokalizację firmy na Facebooku?
W celu dodania lokalizacji firmy na Facebooku z poziomu strony należy przejść do strony swojej firmy na Facebooku, a następnie wybrać opcję USTAWIENIA. Dalej należy wybrać opcję LOKALIZACJE i polecenie konfigurowania lokalizacji. W przypadku dodawania lokalizacji po raz pierwszy i na stronie ze skonfigurowanym adresem, trzeba usunąć adres ze strony głównej. W przypadku strony z ocenami i recenzjami należy je ukryć lub przenieść na nową stronę. Na koniec trzeba dodać lokalizację, wybierając opcję WYBIERZ ISTNIEJĄCĄ STRONĘ lub UTWÓRZ NOWĄ STRONĘ.
Dodanie lokalizacji firmy w Menedżerze firmy wymaga zalogowania się do niego, po czym przejścia do sekcji LOKALIZACJA FIRMY, która znajduje się w menu ZASOBY. Dalej należy kliknąć w przycisk ROZPOCZNIJ, a po skonfigurowaniu strony, można rozpocząć tworzenie jej dla każdej lokalizacji. Każdy adres można dodawać ręcznie lub zbiorczo za pomocą szablonu CSV. Inną opcją jest przeniesienie strony do struktury nowej lokalizacji. Na koniec wystarczy kliknąć w przycisk POBIERZ LOKALIZACJE.
Jeśli chcesz zlecić profesjonalne prowadzenie profilu na Facebooku swojej firmy – napisz do nas na kontakt@websoul.pl.
Comentarios