Każda firma powinna zadbać o to, aby ich oferta była na tyle atrakcyjna, by klient chętnie skorzystał z oferowanych usług. Sprawdź, jak napisać dobrą ofertę w social mediach!
Promowanie się na portalach społecznościowych, zwiększa szansę na osiągnięcie pożądanych efektów w postaci większego zainteresowania ofertą i wzrostu sprzedaży. W social mediach można umieszczać reklamy i oferty, co jest doskonałym rozwiązaniem w przypadku wyprowadzania na rynek nowego produktu. Bardzo ważne jest jednak to, aby oferta została prawidłowo opracowana.
Dobrze napisana oferta social media, czyli jaka?
Wbrew pozorom stworzenie dobrej oferty social media nie jest łatwym zadaniem. Powinna ona być zgodna z potrzebami, oczekiwaniami i preferencjami wybranej grupy docelowej.
Niezależnie od tego czy oferta ma zostać umieszczona na portalu społecznościowym, witrynie internetowej czy też na ulotce, musi być zrozumiała dla odbiorcy.
W ofercie nie powinny znajdować się żadne niezrozumiałe tabele. Wystrzegać należy się skomplikowanych opisów i wykresów.
Wszystko zawarte w ofercie powinno być ze sobą nierozerwalne i spójne, czyli powinno do siebie pasować.
Najlepiej jest postawić na jeden szablon graficzny i się go trzymać.
Bardzo ważne jest to, aby używać jasnego i zrozumiałego słownictwa, wystrzegając się branżowych słów i formuł.
Cena w ofercie powinna być dobrze wyeksponowana.
Należy pamiętać o zawarciu w ofercie danych kontaktowych i hasła zachęcającego do kontaktu.
Jeśli chcesz zlecić profesjonalne prowadzenie profilu na Facebooku swojej firmy – napisz do nas na kontakt@websoul.pl.
Commentaires