Chcesz wiedzieć jak reklamować się na powiązanych tematycznie stronach? Dowiedz się!
Aby to zrobić należy utworzyć reklamę Google Adwords dla sieci reklamowej Google. W ten sposób będzie ona wyświetlana na stronach, które udostępniają przestrzeń reklamową na potrzeby reklam obsługiwanych przez Google. W ustawieniach kampanii można określić różne rodzaje kierowania, w tym słowa kluczowe. W przypadku sieci display Google będzie starało się wyświetlać reklamy na stronach tematycznie dopasowanych do wpisanych słów kluczowych.
Ponadto można określić również konkretne strony, na których reklama ma się pojawiać. W przypadku ustawienia jednocześnie słów kluczowych i stron docelowych reklamy będą wyświetlane jedynie na wskazanych stronach i jedynie na podstronach powiązanych tematycznie ze słowami kluczowymi, które podaliśmy. To świetna metoda, aby wyświetlać reklamy tylko obok treści dużych stron, które są powiązane tematycznie z naszymi usługami i produktami.
Obecnie sieć reklamowa Google to nie tylko strony, ale też aplikacje mobilne, RSSy, strony mobilne i filmy video. Każda z tych treści może być precyzyjnie wybrana w Google Adwords zwiększając efektywność reklam.
Jeśli nie wiemy które miejsca są odpowiednie dla reklam możemy zacząć od reklamy z ustawionym targetowaniem tematycznym. Wtedy reklamy będą wyświetlane jedynie w grupie stron, które zostały przypisane przez Google do jednej z kilkuset kategorii tematycznych.
Comments