top of page
Zdjęcie autoraTomasz Smykowski

Jak wyświetlać reklamę Google Adwords na tematycznie powiązanych stronach?

Chcesz wiedzieć jak reklamować się na powiązanych tematycznie stronach? Dowiedz się!


Aby to zrobić należy utworzyć reklamę Google Adwords dla sieci reklamowej Google. W ten sposób będzie ona wyświetlana na stronach, które udostępniają przestrzeń reklamową na potrzeby reklam obsługiwanych przez Google. W ustawieniach kampanii można określić różne rodzaje kierowania, w tym słowa kluczowe. W przypadku sieci display Google będzie starało się wyświetlać reklamy na stronach tematycznie dopasowanych do wpisanych słów kluczowych.


Ponadto można określić również konkretne strony, na których reklama ma się pojawiać. W przypadku ustawienia jednocześnie słów kluczowych i stron docelowych reklamy będą wyświetlane jedynie na wskazanych stronach i jedynie na podstronach powiązanych tematycznie ze słowami kluczowymi, które podaliśmy. To świetna metoda, aby wyświetlać reklamy tylko obok treści dużych stron, które są powiązane tematycznie z naszymi usługami i produktami.

Obecnie sieć reklamowa Google to nie tylko strony, ale też aplikacje mobilne, RSSy, strony mobilne i filmy video. Każda z tych treści może być precyzyjnie wybrana w Google Adwords zwiększając efektywność reklam.

Jeśli nie wiemy które miejsca są odpowiednie dla reklam możemy zacząć od reklamy z ustawionym targetowaniem tematycznym. Wtedy reklamy będą wyświetlane jedynie w grupie stron, które zostały przypisane przez Google do jednej z kilkuset kategorii tematycznych.

3 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Comments


bottom of page