LinkedIn staje się coraz bardziej popularny głównie przez to, że w jednym miejscu, skupia ekspertów specjalizujących się w określonych branżach, których zazwyczaj jest mnóstwo. Sprawdź, jak wypromować swoją firmę za pomocą tego media.
LinkedIn skupia w jednym miejscu pracodawców i ekspertów z wielu branż. Nie dorównuje popularnością innym portalom social-media, ale równie dobrze nadaje się do prowadzenia działań promocyjnych i budowania marki.
Konstrukcja profilu
LinkedIn to portal o zupełnie innym charakterze, niż Facebook czy Instagram. Tworzenie profilu wymaga zatem wykreowania wizerunku eksperckiego. Należy pamiętać o skrupulatnym uzupełnieniu danych o firmie oraz zakresie jej działalności. Wszystkie publikowane materiały muszą być wykonane profesjonalnie. Profil na LinkedIn powinien też wyróżniać się rozbudowaną siecią kontaktów – warto rozsyłać zaproszenia do znajomych partnerów biznesowych oraz poszukiwać nowych.
Promowanie LinkedIn
Najważniejszym elementem reklamy jest sponsorowana treść, pozwalająca na dotarcie do społeczności. Portal oferuje rozbudowane możliwości targetowania, a tym samym dokładne określenie grupy docelowej. W zależności od rodzaju kampanii, promowanie LinkedIn pozwala na sprecyzowanie odbiorców wg różnych kryteriów – m.in.
lokalizacji,
branży,
zajmowanego stanowiska.
Rozważasz założenia konta na LinkedIn? Sprawdź, dlaczego warto założyć firmowe konto na tej platformie.
Interesuje Cię zlecenie profesjonalnego prowadzenia konta na LinkedIn? Chcesz, aby Twoja firma stała się bardziej rozpoznawalna? Napisz do nas na kontakt@websoul.pl
Comments