Jak założyć firmowe konto na LinkedIn i promować tam swoje przedsiębiorstwo? Dowiedz się teraz!
Na LinkedIn można założyć konto firmowe i prowadzić je jak fanpage na Facebooku. Aby to zrobić zakładamy konto prywatne, a następnie wchodzimy tutaj, podajemy nazwę firmy i adres e-mail:
Wtedy LinkedIn wyśle nam link aktywacyjny:
E-mail wygląda tak:
Gdy klikniemy w link należy potwierdzić jeszcze raz wszystko:
Voila. Konto firmowe na LinkedIn gotowe. Od razu jesteśmy kierowani do ustawień linkedpage’a:
Możemy tutaj zdefiniować nazwy, opisy i inne ustawienia dla różnych języków oraz wybrać domyślny język.
Wybieramy też typ firmy, wielkość, branżę, rok założenia i siedzibę firmy.
Możemy też dodać administratorów, ustawić zdjęcie okładki, zdjęcie awatara, specjalności firmy i grupy promowane przez linkedinpage.
Gdy wszystko jest gotowe wciskamy „Publish”. Zostaniemy przekierowani do gotowego linkedinpage’a. Ponieważ nic nie ustawiłem wygląda on dosyć ubogo. Krótki przewodnik objaśnia najważniejsze funkcje linkedinpage’a:
W panelu administratora znajdziemy wiele przydatnych zasobów oraz formularz do publikacji wpisów, które mogą zawierać załączniki i grafiki:
Tak jak fanpage na LinkedIn znajdziemy statystyki, powiadomienia oraz możliwość prowadzenia kampanii reklamowych w postaci linków tekstowych i wpisów sponsorowanych.
Tak jak fanpage, linkedinpage może być śledzony przez internautów. Na przykład, jeśli chcesz śledzić nasze konto, wejdź tutaj i naciśnij „follow” 🙂
Opmerkingen