top of page
  • Zdjęcie autoraTomasz Smykowski

Jak założyć konto firmowe na LinkedIn?

Jak założyć firmowe konto na LinkedIn i promować tam swoje przedsiębiorstwo? Dowiedz się teraz!


Na LinkedIn można założyć konto firmowe i prowadzić je jak fanpage na Facebooku. Aby to zrobić zakładamy konto prywatne, a następnie wchodzimy tutaj, podajemy nazwę firmy i adres e-mail:


Wtedy LinkedIn wyśle nam link aktywacyjny:


E-mail wygląda tak:


Gdy klikniemy w link należy potwierdzić jeszcze raz wszystko:


Voila. Konto firmowe na LinkedIn gotowe. Od razu jesteśmy kierowani do ustawień linkedpage’a:


Możemy tutaj zdefiniować nazwy, opisy i inne ustawienia dla różnych języków oraz wybrać domyślny język.

Wybieramy też typ firmy, wielkość, branżę, rok założenia i siedzibę firmy.

Możemy też dodać administratorów, ustawić zdjęcie okładki, zdjęcie awatara, specjalności firmy i grupy promowane przez linkedinpage.

Gdy wszystko jest gotowe wciskamy „Publish”. Zostaniemy przekierowani do gotowego linkedinpage’a. Ponieważ nic nie ustawiłem wygląda on dosyć ubogo. Krótki przewodnik objaśnia najważniejsze funkcje linkedinpage’a:


W panelu administratora znajdziemy wiele przydatnych zasobów oraz formularz do publikacji wpisów, które mogą zawierać załączniki i grafiki:


Tak jak fanpage na LinkedIn znajdziemy statystyki, powiadomienia oraz możliwość prowadzenia kampanii reklamowych w postaci linków tekstowych i wpisów sponsorowanych.

Tak jak fanpage, linkedinpage może być śledzony przez internautów. Na przykład, jeśli chcesz śledzić nasze konto, wejdź tutaj i naciśnij „follow” 🙂

5 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page