• Tomasz Smykowski

Kulisy prowadzenia social media dla drużyny Premiere League

Menadżer social media klubu sportowego przypomina fanom, że po drugiej stronie fanpage’a są też ludzie.


Większość firm pojawia się w social media, aby zdobywać fanów. Jednak nie każdy tak ma. W ciekawym wywiadzie dla VICE  Roberto Kussabi dzieli się swoimi doświadczeniami w pracy social menadżera klubu sportowego Tottenham Hotspur, grającego w Premier League.

Drużyny sportowe posiadające już fanów, mają cięższe, niż mogłoby się wydawać, życie w social media. Roberto przywołuje sytuacje, gdy fani nadużywają social media, gdy ich drużyna przegrywa, albo zawodnik zrobi coś co im się nie spodoba. Także on, jako menadżer musiał poświęcać dużo uwagi dobieraniu treści i informacji, które są udostępniane. Niestety nie zawsze można przewidzieć skutki działań swoich albo innych. Bowiem jak się okazuje, populany fałszywy tweet był czymś, co Roberto musiał wyjaśniać w klubie.

Fikcyjny zrzut ekranu z konta Twitterowego

Fikcyjny zrzut ekranu z konta Twitterowego


Swój wywiad Roberto kończy apelem, aby pamiętać, że po drugiej stronie fanpage’a czy konta na Twitterze jest zespół osób, które nimi się zajmują. Nawet gdy nam coś się nie podoba, nie można liczyć na to, że nadużycie mediów społecznościowych zniknie w powietrzu. Są ludzie, którzy są z drugiej strony i starają się wykonywać swoją pracę najlepiej jak mogą, tak jak każdy inny.

Grafika pochodzi z artykułu, zachęcamy do przeczytania.

#drużyna #premierleague #socialmedia #socialmediamanager

1 wyświetlenie0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie