top of page
Zdjęcie autoraTomasz Smykowski

Kupony Adwords

Jak zdobyć kupon Adwords? Jak go dobrze wykorzystać? Dowiedz się teraz!


Kupony Adwords można uzyskać na wiele sposobów. Google wysyła je firmom, które zarejestrowały się w Google Maps, są firmy, które jako partnerzy Google dają takie kupony swoim klientom np. niektórzy dostawcy domen. Czasem Google daje również kupony dla użytkowników, którzy dawno nie korzystali z Google Adwords.

Najbardziej popularne są kupony „startowe”. Trzeba spełnić parę wymagań, aby móc z takiego kuponu skorzystać. Trzeba założyć konto Google Adwords. Konto musi być nowe. Po założeniu konta trzeba zasilić je tak, aby wydać w ciągu miesiąca 100 zł. Po doładowaniu konta w opcjach płatności podajemy kod rabatowy. Gdy zostanie przyjęty mamy 30 dni na wydanie 100 zł. na reklamę z własnych pieniędzy. Gdy pieniądze te zostaną wydane Google doładowuje konto kwotą np. 250 zł. Razem więc z wpłacenia 100 zł mamy 350 zł. na reklamę.

Korzystanie z kuponów rabatowych nie zdaje się wpływać na efektywność kampanii. Nie ogranicza również żadnych funkcji konta. Możemy więc tworzyć reklamy tekstowe w Google, reklamy typu display, reklamy wideo, czy też remarketingowe, chociaż z tymi ostatnimi jest trudniej z powodu nowości konta.

Używając kuponu tak jak każdy inny użytkownik Adwords mamy dostęp do infolinii, gdzie konsultanci Google podpowiedzą nam jak stworzyć kampanię o A do Z. Także do wypróbowania tej metody reklamy nie potrzebujemy zatrudniać zewnętrznej firmy. Docelowo jednak dobrze jest zlecić to firmie, ponieważ będzie ona w stanie zoptymalizować kampanię tak, aby dawała pożądane rezultaty.

4 wyświetlenia0 komentarzy

Comments


bottom of page