Jak zdobyć kupon Adwords? Jak go dobrze wykorzystać? Dowiedz się teraz!
Kupony Adwords można uzyskać na wiele sposobów. Google wysyła je firmom, które zarejestrowały się w Google Maps, są firmy, które jako partnerzy Google dają takie kupony swoim klientom np. niektórzy dostawcy domen. Czasem Google daje również kupony dla użytkowników, którzy dawno nie korzystali z Google Adwords.
Najbardziej popularne są kupony „startowe”. Trzeba spełnić parę wymagań, aby móc z takiego kuponu skorzystać. Trzeba założyć konto Google Adwords. Konto musi być nowe. Po założeniu konta trzeba zasilić je tak, aby wydać w ciągu miesiąca 100 zł. Po doładowaniu konta w opcjach płatności podajemy kod rabatowy. Gdy zostanie przyjęty mamy 30 dni na wydanie 100 zł. na reklamę z własnych pieniędzy. Gdy pieniądze te zostaną wydane Google doładowuje konto kwotą np. 250 zł. Razem więc z wpłacenia 100 zł mamy 350 zł. na reklamę.
Korzystanie z kuponów rabatowych nie zdaje się wpływać na efektywność kampanii. Nie ogranicza również żadnych funkcji konta. Możemy więc tworzyć reklamy tekstowe w Google, reklamy typu display, reklamy wideo, czy też remarketingowe, chociaż z tymi ostatnimi jest trudniej z powodu nowości konta.
Używając kuponu tak jak każdy inny użytkownik Adwords mamy dostęp do infolinii, gdzie konsultanci Google podpowiedzą nam jak stworzyć kampanię o A do Z. Także do wypróbowania tej metody reklamy nie potrzebujemy zatrudniać zewnętrznej firmy. Docelowo jednak dobrze jest zlecić to firmie, ponieważ będzie ona w stanie zoptymalizować kampanię tak, aby dawała pożądane rezultaty.
Comments