Jak radzą sobie największe firmy budowlane działające w Polsce w social media? Dowiedz się z tego wpisu.
Ostatnio mieliśmy okazję analizować jak największe firmy budowlane w Polsce radzą sobie w social media, a więc na Facebooku, Instagramie, Twitterze, YouTube i LinkedInie. Do analizy wytypowaliśmy 8 firm:
Skanska
Budimex
Warbud
Hochtief
Strabag
Mostostal Warszawa
Porr Polska
Trakcja
Firmy budowlane na Facebooku
Większość wymienionych firm radzi sobie dosyć dobrze na Facebooku. Mają dobrze dopracowane profile, dobrze komunikują się z fanami, korzystają z przycisków CTA, promują działania prospołeczne i mają wysokie oceny. Umieszczają filmy, informacje o wydarzeniach, informacje o aktywności w mediach, oraz zaznaczają swoje przewagi np. innowacyjność przez współpracę z placówkami uniwersyteckimi.
Nie jest jednak doskonale. Główne uchybienia to:
brak systematyczności
niedopracowane kreacje graficzne
brak odnośnika do strony WWW
źle ustawiona kategoria profilu
zdjęcie w tle, które nie mówi o głównej działalności firmy
brak organizacji zdjęć w albumy
za długie i nieczytelne opisy firmy
Dodatkowo, co zwróciło szczególnie naszą uwagę to często występujące problemy z odpowiednim ukierunkowaniem skarg. Skargi na lokalne biura są kierowane czasem do głównych profili firm.
Jeśli jesteś zainteresowany/a pełnym raportem dotyczącym Facebooka, Twittera, Instagrama, YouTube, LinkedIn’a zapraszamy do kontaktu pod adresem: tomasz.smykowski@websoul.pl
Comments