top of page
  • Zdjęcie autoraTomasz Smykowski

Oferty Websoul uzupełniają rozwiązanie przedstawione przez Facebooka

Agencja marketingowa Websoul przedstawia autorskie rozwiązanie dla firm, które uzupełnia wprowadzone niedawno przez Facebooka narzędzie do tworzenia ofert na najpopularniejszym serwisie społecznościowym.


Oferty Facebooka

Facebook udostępnił niedawno usługę o nazwie Oferty.


Oferty Facebooka a Oferty Websoul

Oferty Facebooka a Oferty Websoul


Jest ona przeznaczona dla firm, które chcą zrobić na Facebooku promocję na swoje produkty albo usługi i wykorzystać siłę serwisu społecznościowego do ich promocji. Aby utworzyć ofertę podajemy jej nazwę, opis, zdjęcie, warunki, hasło promocyjne (albo kod kreskowy) oraz limit ofert. Każdy kto zdecyduje się na skorzystanie z promocji otrzyma e-maila z informacją potwierdzającą otrzymanie oferty. Może ją wydrukować, albo pokazać w sklepie, albo podać hasło promocyjne podczas zakupu w sklepie internetowym.

Wystawienie oferty przez Facebooka kosztuje. Pierwsza oferta jest co prawda darmowa, ale każda kolejna wymaga abyśmy wydali przynajmniej 5 dolarów na reklamę oferty. Kwota ta rośnie wraz z ilością fanów na profilu. Informacja o skorzystaniu z oferty pojawia się na profilu osoby ją pobierającej, przez co jej znajomi również mogą z niej skorzystać. Dlatego też oprócz reklamy opartej o fanpage i kampanię reklamową zdobywamy klientów przez marketing społecznościowy.

Jeśli standardowe Oferty Facebooka to jednak za mało mamy inną propozycję. A mianowicie skorzystanie z Ofert Websoul.

Oferty Websoul

Oferty Websoul uzupełniają rozwiązanie przedstawione przez Facebooka. Obserwujemy, że narzędzia oferowane przez Facebooka są interesujące. Jednak nie mając odpowiedniego doświadczenia bardzo łatwo wpędzić się w koszty reklamy które nie dają żadnych miarodajnych efektów, albo rozdać szybko oferty, które w ogólnym rozrachunku finansowym nie będą dla firmy korzystne.

Dlatego też przedstawiamy produkt Oferty Websoul. Oferty Websoul powstały parę miesięcy temu i były od tego czasu testowane wraz z naszymi partnerami. Na podstawie ich doświadczeń wprowadziliśmy szereg ulepszeń, które powodują, że obecnie jest to produkt dojrzały, skuteczny w działaniach marketingowych i gotowy do wdrożenia u naszych kolejnych klientów.

Ta sama platforma

Co ważne Oferty Websoul w pełni wykorzystują możliwości promocyjne jakie daje Facebook i na podstawie których również działają Oferty Facebooka.

Dopasowanie do realiów

Pracując nad Ofertami Websoul nie poprzestaliśmy jednak jedynie na zaoferowaniu kolejnego narzędzia informatycznego, ale postanowiliśmy znaleźć odpowiedź na pytanie: w jaki sposób zmaksymalizować korzyści finansowe i marketingowe naszych klientów wynikające z prezentacji ofert przez Facebooka przy niskich kosztach technologicznych i wdrożeniowych. Oferty Websoul są odpowiedzią, którą uzyskaliśmy. W trakcie procesu przyjrzeliśmy się kilku ważnym aspektom promocji z użyciem Facebooka. Sprawdziliśmy w jaki sposób do tej pory nasi klienci oferowali inne promocje oraz w jaki sposób w sposób łagodny dołączyć Oferty Websoul do ich obecnego marketing-mixu w różnych wariantach: restauracji, sklepu online, firmy świadczącej usługi itp.

Poprawa obsługi klientów

Przyjrzeliśmy się doświadczeniu pracowników w obsłudze klientów korzystających z ofert oraz sposobom, w jaki możemy poprawić obsługę klienta na tym etapie oraz zweryfikować jej poprawną realizację, aby zapewnić sukces akcji promocyjnej przez dopracowanie jej na każdy etapie: od otrzymania informacji o ofercie przez klienta, aż do jej zrealizowania w punkcie przedsiębiorcy.

Maksymalizacja korzyści

Zastanowiliśmy się też w jaki sposób sprawić, aby oferty w maksymalnym stopniu wykorzystywały możliwości promocyjne Facebooka. W jaki sposób klienci mają dzielić się informacją o ofercie ze znajomymi i współpracownikami? Jak ułatwić pobranie oferty i zabranie jej oraz zrealizowanie w punkcie przedsiębiorcy? Jak sprawić, aby przy jak najmniejszych kosztach dotrzeć przez marketing społecznościowy i optymalne reklamy do potencjalnych klientów? Jakiej treści powinny być wiadomości e-mail odnośnie kuponów od przedsiębiorcy do klientów? Jak powinna wyglądać oferta graficznie i jakie informacje zawierać, aby była w pełni przejrzysta, zgodna z regulaminem Facebooka i prawem? Jak sprawić, aby oferta była wizualnie atrakcyjna? Jak dać możliwość pełnej personalizacji oferty jak i mejla zarówno o tekst, grafikę, muzykę jak i wideo? Jak utrzymać stały kontakt z klientem nawet po zakończeniu promocji? Jak ustalić kto jest najbardziej zainteresowany kuponami? Kto z kuponu skorzystał, a kto nie?

Wehikuł łagodnego i stałego napływu nowych klientów

To są wszystko pytania na które odpowiedzieliśmy w trakcie prac nad Ofertami Websoul. Ponadto zastanowiliśmy się w jaki sposób zadbać o bezpieczeństwo i zmniejszenie kosztów obsługi kuponów. A więc jak uchronić się przed łowcami ofert, w jaki sposób zabezpieczyć się przed wyczerpaniem ofert przez jedną osobę? A ponadto jaki metodami upewnić się, że oferta będzie dla przedsiębiorcy korzystna i zapewni ciągłość obsługi klientów dotychczasowych przy jednoczesnym równomiernym obsługiwaniu nowych klientów na najwyższym poziomie?

Obcięcie kosztów i skrócenie czasu wdrożenia

Ostatnie zagadnienie, któremu poświęciliśmy znaczną część czasu było zmniejszenie kosztów obsługi Ofert Websoul. Korzystamy ze specjalnie przygotowanej platformy obsługi Ofert, nad którą mamy całkowitą kontrolę. Platforma ta umieszczona jest na wydajnym serwerze i domenie wyposażonej w certyfikat bezpieczeństwa. Posiadanie własnej platformy pozwoliło nam na pełną parametryzację konfiguracji przez co nie angażujemy we wdrożenie oferty programistów. Zmniejsza to koszty uruchomienia kuponu rabatowego i czas realizacji. Z setek złotych i tygodni koszt wdrożenia zmalał więc kilkukrotnie, a oferty jesteśmy wdrożyć nawet na następny dzień od złożenia zamówienia.

Promocja nie wymagająca obsługi

A co najważniejsze nie musisz zajmować się żadnym z przedstawionych tutaj aspektów bowiem zajmiemy się wszystkim od A do Z. Nawet nie musisz znać Facebooka albo mieć własnego konta na Facebooku aby skorzystać z promocji na nim. Co miesiąc dostarczamy raporty, które w przejrzysty sposób pokazują wykorzystanie kuponów i dają przejrzysty obraz korzyści dla firmy.

Oferty Websoul a Oferty Facebooka

Poniżej przedstawiamy listę istotnych różnic między Ofertami Facebooka a Ofertami Websoul

  1. nie musisz wykupywać reklamy Ofert Websoul na Facebooku jeśli nie chcesz,

  2. jeśli zdecydujesz się na reklamę ofert jej kwota może być dowolna,

  3. reklama oferty jest optymalizowana przez cały czas trwania promocji,

  4. każdy klient otrzymuje unikalny kod oferty,

  5. klient nie musi pokazywać e-maila otrzymanego od Facebooka, aby otrzymać zniżkę: wystarczy, że poda unikalny kod oferty,

  6. otrzymujesz bazę adresów e-mail ze zgodą właścicieli na otrzymywanie innych ofert od firmy (również już poza Facebookiem), które można dodać np. do newslettera,

  7. możesz zobaczyć kto skorzystał z oferty,

  8. klienci mogą zeskanować kod QR oferty za pomocą swojego telefonu komórkowego,

  9. grafika oferty nie jest ograniczona do miniatury 80 x 80 pikseli, może mieć nawet do 810 x 700 pikseli,

  10. przygotujemy unikalny kupon graficzny dla Twojej promocji,

  11. regulamin oferty może być w postaci pliku PDF, dokumentu tekstowego albo w dowolnym innym formacie,

  12. nie musisz mieć strony internetowej aby wystawić ofertę,

  13. nagłówek oferty może mieć więcej niż 90 znaków,

  14. możesz cyklicznie np. co miesiąc wznawiać ofertę z nowymi kodami,

  15. otrzymujesz co miesiąc raport z wykorzystania ofert,

  16. możesz w każdej chwili zakończyć oferty,

  17. klient może umieścić informację o skorzystaniu z oferty na tablicy,

  18. klient opisuje ofertę własnymi słowami co zwiększa jej pozycję na tablicach jego znajomych,

  19. klient może polecić ofertę znajomym przez Facebooka,

  20. klient może polecić ofertę znajomym przez e-mail,

  21. specjaliści Websoul przeszkolą Twoich pracowników z obsługi ofert,

  22. sprawdzimy czy Twoi pracownicy poprawnie obsługują klientów korzystających z ofert,

  23. oferty Websoul są całkowicie bezobsługowe.

Powyższe odpowiedzi i rozwiązania znajdują swoje zwieńczenie w postaci Ofert Websoul. Jest to dojrzały, sprawdzony produkt przeznaczony dla każdej firmy, która chce przyciągnąć do swojego sklepu internetowego albo stacjonarnego prawdziwych klientów. Oferty Websoul to bezpieczne, skuteczne, atrakcyjne, optymalne i bezobsługowe rozwiązanie dla firm, które chcą przez Facebooka przedstawiać i sprzedawać swoje usługi albo produkty, utrzymywać stałych klientów i zdobywać nowych.

Jeśli jesteś zainteresowany promocją na Facebooku skontaktuj się z nami. Wybierzemy najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.

7 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page