top of page
  • Zdjęcie autoraTomasz Smykowski

Reklama Adwords – 5 osób, którym nie chcesz pokazać swojej reklamy

Reklama w Google Adwords powoduje, że pojawisz się powyżej, z boku wyników wyszukiwania dla danych fraz wyszukiwania albo na stronach partnerów Google. Jest jednak kilka przypadków, które powodują, że pieniądze z kampanii nie idą na odpowiednie cele.



Reklama Adwords / Websoul

Płacisz za każdego wchodzącego do sklepu – czy wpuścisz każdego?


Ustalasz budżet, słowa kluczowe, rozpoczynasz kampanię promującą Twoje produkty. Pieniądze lecą, a ruch na stronie rośnie.

Jednak nie jest tak idealnie. Jeśli ustawienia reklamy są złe na stronę trafią niepożądane osoby. Osoby te z powodu różnych  ustawień trafiają na reklamę, a następnie na Twoją stronę zupełnie przez przypadek. Nie są zainteresowane produktami, które promujesz. Nie kupią ich, bo nie mają pieniędzy, są z zupełnie innego miejsca na świecie, albo szukają czegoś zupełnie innego.

Przed pewnym sprawami trzeba się ustrzec ustawiając kampanię na Google Adwords. Inaczej pieniądze inwestowane w tę promocję nie dają odpowiedniego zwrotu co jest ciągle źródłem rozczarowania wielu osób, które wypróbowały tę metodę promocji. Dlatego przyjrzyjmy się bliżej kilku osobom, którym nie chcesz pokazać swojej reklamy, które nie powinny w tą reklamę klikać, aby zrozumieć gdzie możesz zaoszczędzić setki złotych i uzyskać w końcu zwrot z reklamy w Internecie:

Kliknij poniższy przycisk, aby poznać 5 osób, którym na 100% nie chcesz pokazać swojej reklamy:

[like-gate]

Oto 5 osób, którym nie chciałbyś pokazywać swojej reklamy:

  1. Łukasz – szuka pracy, zobaczył reklamę Twoich produktów,

  2. Monika – pracownik konkurencji, patrzy Ci przez ramię,

  3. Ania – studentka, szuka informacji do swojej pracy magisterskiej,

  4. Piotr – nie jest zainteresowany, ale Grzegorz zachęcił go do klikania w Twoją reklamę na jego stronie,

  5. Łucja – Łucja tak naprawdę nie jest człowiekiem. To bot automatycznie klikający w reklamy.

Oczywiście te osoby są jak najbardziej mile widziane na stronie internetowej. Niemniej jeśli płacisz kilka złotych za kliknięcie to już nie bardzo.

Dlatego ważne jest aby dobrze skonfigurować kampanię w wyszukiwarce i optymalizować ją.

Jeśli chcesz to komuś zlecić, napisz do nas. Doradzimy, pomożemy, zorganizujemy kampanię.

[/like-gate]

2 wyświetlenia0 komentarzy

Opmerkingen


bottom of page