Nie ulega wątpliwości, że firmy, posiadające konto na Facebooku, są dużo lepiej rozpoznawalne i mogą trafić do większego grona klientów. Czym jest Facebook Audience Manager, i czy jest potrzebny Twojej firmie?
Facebook to doskonałe źródło informacji na temat użytkowników. Dysponując kontem biznesowym, uzyskać można dostęp do szczegółowych statystyk na temat własnych odbiorców. Dotyczy to zarówno danych demograficznych czy zainteresowań, jak i osobistych upodobań sprofilowanych użytkowników.
Analiza społeczności
Facebook Audience Manager to narzędzie wewnętrzne Facebooka, dostępne z poziomu konta biznesowego. Pozwala na analizowanie społeczności z podziałem na określone grupy docelowe, np. wszystkich użytkowników lub osób, które polubiły stronę. Zebrane w ten sposób dane w dużym stopniu zwiększają efektywność realizowanych kampanii reklamowych.
Facebook Audience Manager
Statystyki grupy odbiorców sprawdzić można w usłudze Facebook Audience Insights, nazywanej też menadżerem odbiorców. Uzyskane informacje mogą dotyczyć m.in.
aktywności w portalu,
lokalizacji,
poziomu wykształcenia,
nawyków zakupowych,
ulubionych kategorii tematycznych,
zajmowanych stanowisk pracy.
Grupa powinna liczyć przynajmniej tysiąc osób – w przeciwnym wypadku informacje nie będą się wyświetlały.
Jeśli chcesz zlecić prowadzenie profesjonalnej kampanii reklamowej, która zostanie dostosowana do Twoich potrzeb i oczekiwań, napisz do nas na kontakt@websoul.pl.
Comments