Facebook, w ostatnich latach, stał się na tyle rozpoznawalną platformą, iż niemal każda marka, czy firma, ma na niej konto. Wiele firm zastanawia się, w jaki sposób dotrzeć do klienta, aby ten skorzystał z ich usług. Jaka zatem powinna być idealna długość tekstu, aby ten wzbudził zainteresowanie?
Publikując reklamy na Facebooku, trzeba przestrzegać limitu znaków dla wpisu. Idealna długość tekstu wpływa na jego czytelność, a tym samym łatwość odbioru.
Długość tekstu
Limit długości tekstu na Facebooku jest stosunkowo duży. Na najpopularniejszym portalu social media, zamieścić można reklamę liczącą nawet 60 tys. znaków. Posty o takiej długości pojawiają są jednak rzadko i nie zachęcają do czytania. Idealna ilość znaków w reklamie na Facebook to zaledwie 40 – 150 znaków. Dlaczego?
Reklama Facebook
Teść udostępnionego na Facebooku linku do reklamy, stanowi jedynie uzupełnienie tzw. meta opisu, pobieranego z witryny w sposób automatyczny. Przeglądając posty z takim linkiem, użytkownicy najpierw zauważają:
zdjęcie lub grafikę,
meta opis
tytuł reklamy.
Dopiero w dalszej kolejności decydują się na przeczytanie treści wpisu, która powinna być bezpośrednio związana z kontekstem udostępnionego linku. Zarówno tytuł, jak i opis można zmienić – elementy te da się podświetlić kursorem, a po kliknięciu dokonać ich edycji.
Sprawdź nasze kampanie na Facebooku!
Jeśli chcesz zlecić profesjonalne prowadzenie swojego profilu na Facebooku – napisz do nas. Mamy w tym doświadczenie i osiągamy najwyższe możliwe wyniki! kontakt@websoul.pl
Comentarios