Social media to doskonałe narzędzie do promocji produktów, usług i marek. Jednym z portali społecznościowych, które stanowi dobry nośnik reklamy, jest Twitter. Jakie są jego atuty?
Dlaczego Twitter?
Choć social media kojarzone są głównie z Facebookiem, to w zakresie skuteczności reklamy i promocji Twitter daje porównywalne wyniki. Konto na portalu posiada dziś kilkaset milionów ludzi z całego świata – w samej Polsce jest obecnie około 4 milionów użytkowników tej strony.
Jak pokazują badania, z Twittera korzystają najczęściej ludzie w średnim wieku, o ustabilizowanej sytuacji materialnej, także osoby publiczne. Specjaliści od marketingu zalecają więc przedsiębiorcom założenie profilu firmowego i skorzystanie z tej drogi komunikowania się z potencjalnym odbiorcą usług.
Korzyści z reklamy na Twitterze
Uruchomienie konta na Twitterze, zamieszczanie wpisów, zdjęć, filmów, tworzenie kampanii reklamowych (Twitter Ads) – wszystko to sprzyja budowaniu wizerunku marki w sieci oraz zwiększaniu zasięgów firmy poprzez dotarcie do kolejnych klientów i angażowanie ich w prowadzone akcje.
Na Twitterze jest 2,8 mln Polaków i mniej, bo 1,7 mln Polek. Spędzają tam 12 minut dziennie.
Dużym atutem Twittera jest na pewno indeksowanie go przez Google. Warto także dodać, że przeglądanie wpisów w nim zawartych nie wymaga rejestrowania się, zatem każdy internauta ma pełen wgląd do zamieszczanych tam publicznie treści, również o charakterze reklamowym.
Podsumowanie korzyści:
Dotarcie do atrakcyjnej grupy docelowej
Indeksowanie przez Google
Możliwość prowadzenia konta i reklam
Dostępność treści dla każdego
Jesteś zainteresowana/y reklamą na Twitterze? Napisz do nas na kontakt@websoul.pl !
Comments