top of page
Zdjęcie autoraTomasz Smykowski

Reklama w social media cz. 2 – LinkedIn

Dowiedz się jakie są możliwości reklamy w social media. W tej części na temat LinkedIn.


W poprzedniej części opisałem możliwości reklamy na Facebooku.

Reklama LinkedIn

Na LinkedIn polskie firmy mogą reklamować się od niedawna. To sieć profesjonalistów podobna do GoldenLine, gdzie wielu przedsiębiorców i pracowników z mniejszych i większych firm ma swoje konta.

Typy reklam

Kampania reklamowa na LinkedIn może służyć promowaniu wpisu jak i być standardową reklamą display.

Jeśli chodzi o drugi typ, czyli reklamę display tworząc reklamę ustalamy jej język (na liście jest już język polski).

Następnie wskazujemy adres docelowy, nagłówek i treść reklamy oraz grafikę (mała ikona).

Wpisy reklamowe wyglądają następująco:




Możemy również wskazać stronę na LinkedIn, którą chcemy promować.

Aby reklamować wpis należy założyć na LinkedIn profil firmy.

Targetowanie

Reklama może być targetowana do odbiorców z dokładnością do kraju (na liście jest Polska).

Możemy wskazać określone cechy osób, którym będzie wyświetlać się reklama tj.:

  1. miejsce zatrudnienia (nazwa firmy)

  2. branża miejsca zatrudnienia

  3. wielkość zatrudniającej firmy

  4. stanowisko według nazwy

  5. stanowisko według typu np. kadra zarządzająca, albo księgowość

  6. stanowisko według poziomu np. praktykant, menadżer, właściciel, dyrektor itp.

Dodatkowo możemy zawęzić grupę według:

  1. ukończonej szkoły

  2. dziedziny studiów

  3. wykształcenia

  4. umiejętności

  5. przynależności do określonej grupy

  6. płci

  7. wieku

Dosyć precyzyjne targetowanie powoduje, że możemy zawęzić reklamę targetowaną np. na Polskę (1,6mln osób) do mniejszej grupy.

Płatności

Na LinkedIn ustalamy maksymalną kwotę jaką jesteśmy w stanie zapłacić za kliknięcie reklamy. Minimalna wartość to 2 Euro (ok. 8 zł.). Właśnie tyle kosztuje najmniej cena kliknięcia reklamy. Następnie ustalamy budżet, który nie może wynosić mniej niż 10 Euro czyli ok. 43 złote dziennie. W zależności od targetowania kwota ta może nie być wykorzystywana w całości.

Na LinkedIn za kampanie płacimy kartą MasterCard albo Visa.

2 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Comentarios


bottom of page