• Tomasz Smykowski

Restauracja na Facebooku – 7-punktowy poradnik menadżera

Niedawno na blogu pojawiły się trzy części poruszające błędy popełniane przez restauracje obecne w sieci (część 1, część 2, część 3). Dzisiaj zamiast koncentrować się na błędach skupimy się na skutecznych metodach jakie może stosować w swoim marketingu Facebookowym restauracja. Zachęcam do lektury.


Prowadzenie konta na Facebooku przez restaurację to wspaniała okazja do oddania klimatu miejsca, jakości potraw i charakteru gości. Jest szereg różnych akcji promocyjnych, które można zorganizować za pomocą Facebooka. Przedstawię je wraz z przykładami, które znalazłem w sieci i które według mnie są przykładami na świetne metody promocji.

1. Załóż konto na Facebooku


Restauracja na Facebooku / Websoul

2. Dziel się życiem restauracji


Restauracja na Facebooku 2 / Websoul

Chcesz poznać jeszcze 5 porad? Naciśnij poniższy przycisk:

[like-gate]

3. Umieszczaj zdjęcia


Restauracja na Facebooku / Websoul 3

Wie o tym m.in. właściciel jednej z najwybitniejszych restauracji w Barcelonie – Dos Palillos, który umieścił na swoim fanpageu zdjęcia potraw. Aż chciałoby się zapakować w samolot i wyruszyć na prawdziwą śródziemnomorską ucztę. O ile lubisz owoce morza 😉

4. Konwertuj ruch na efekty biznesowe


Restauracja na Facebooku 5 / Websoul

5. Zawsze odpowiadaj ludziom na Facebooku


Restauracja na Facebooku / Websoul 6

6. Organizuj konkursy i rozdawaj kupony z użyciem gotowych rozwiązań


Restauracja na Facebooku / Websoul 6

7. Skorzystaj z reklam na Facebooku


Restauracja na Facebooku 7 / Websoul

Zamknę tę listę tą szczęśliwą liczbą. Co myślicie o tych metodach? Czy już z nich skorzystaliście? Jeśli macie pytania piszcie w komentarzach. Postaram się coś podpowiedzieć.

[/like-gate]

#konto #kawiarna #konkurs #promocja #Facebook #fanpage #marketing #reklama #zniżka #restauracja #kupon #restauracjanafacebooku

0 wyświetleń0 komentarzy