Tomasz Smykowski
Restauracja na Facebooku – 7-punktowy poradnik menadżera
Niedawno na blogu pojawiły się trzy części poruszające błędy popełniane przez restauracje obecne w sieci (część 1, część 2, część 3). Dzisiaj zamiast koncentrować się na błędach skupimy się na skutecznych metodach jakie może stosować w swoim marketingu Facebookowym restauracja. Zachęcam do lektury.
Prowadzenie konta na Facebooku przez restaurację to wspaniała okazja do oddania klimatu miejsca, jakości potraw i charakteru gości. Jest szereg różnych akcji promocyjnych, które można zorganizować za pomocą Facebooka. Przedstawię je wraz z przykładami, które znalazłem w sieci i które według mnie są przykładami na świetne metody promocji.
1. Załóż konto na Facebooku

2. Dziel się życiem restauracji

Chcesz poznać jeszcze 5 porad? Naciśnij poniższy przycisk:
[like-gate]
3. Umieszczaj zdjęcia

Wie o tym m.in. właściciel jednej z najwybitniejszych restauracji w Barcelonie – Dos Palillos, który umieścił na swoim fanpageu zdjęcia potraw. Aż chciałoby się zapakować w samolot i wyruszyć na prawdziwą śródziemnomorską ucztę. O ile lubisz owoce morza 😉
4. Konwertuj ruch na efekty biznesowe

5. Zawsze odpowiadaj ludziom na Facebooku

6. Organizuj konkursy i rozdawaj kupony z użyciem gotowych rozwiązań

7. Skorzystaj z reklam na Facebooku

Zamknę tę listę tą szczęśliwą liczbą. Co myślicie o tych metodach? Czy już z nich skorzystaliście? Jeśli macie pytania piszcie w komentarzach. Postaram się coś podpowiedzieć.
[/like-gate]
#konto #kawiarna #konkurs #promocja #Facebook #fanpage #marketing #reklama #zniżka #restauracja #kupon #restauracjanafacebooku