top of page

8 h

|

Stacjonarne szkolenie warsztatowe

Strategia kreatywna - BIG IDEA

Budowanie sp贸jnego, autentycznego wizerunku i komunikacji marki

Nie prowadzimy sprzeda偶y bilet贸w
Zobacz inne wydarzenia
Strategia kreatywna - BIG IDEA
Strategia kreatywna - BIG IDEA

Czas i Lokalizacja

8 h

Stacjonarne szkolenie warsztatowe

O wydarzeniu

Absolwenci szkolenia:

ZNAJ膭:

- poj臋cie strategii kreatywnej

- poj臋cie Big Idea

- zalety budowania marki na dobrze opracowanej koncepcji produktu i komunikacji

POTRAFI膭:

- okre艣li膰 potrzeby, problemy 聽klienta, kt贸re rozwi膮zuje produkt

- zdefiniowa膰 stan klienta przed i po zakupie

- zdefiniowa膰 zmian臋 kt贸r膮 wnosi produkt do 偶ycia klienta

ROZUMIEJ膭, 呕E:

- sp贸jny i autentyczny wizerunek marki wynika ze strategii kreatywnej

- strategia kreatywna u艂atwia tworzenie i selekcj臋 tre艣ci i kreacji reklamowych

- klienci 聽kupuj膮 warto艣膰 jak膮 produkt wnosi do ich 偶ycia, a nie sam produkt lub us艂ug臋

Dla kogo?

Dla pracownik贸w dzia艂u marketingu, w艂a艣cicieli firm, dyrektor贸w, 聽a tak偶e os贸b, kt贸rych talentami s膮 wyobra藕nia i kreatywno艣膰.

- Potrzebujesz kreatywnych pomys艂贸w na skuteczn膮 i autentyczn膮 promocj臋聽

- Chcesz mie膰 kontrol臋 nad wizerunkiem i komunikacj膮 o swoim produkcie

- Chcesz, aby wszystkie aspekty komunikacji 聽by艂y sp贸jne, autentyczne i pobudzaj膮ce do dzia艂ania

- Szukasz rozwi膮za艅 jak wyr贸偶ni膰 si臋 na tle konkurencji

Absolwent szkolenia potrafi:

- Tworzy膰 strategi臋 kreatywn膮

- Tworzy膰 koncepcj臋 Big idea dla firmy, produktu, marki

- Stosowa膰 koncepcje Big idea do budowania sp贸jnego wizerunki i komunikacji

Udost臋pnij

bottom of page