8 h
|Stacjonarne szkolenie warsztatowe
Strategia kreatywna - BIG IDEA
Budowanie sp贸jnego, autentycznego wizerunku i komunikacji marki
Czas i Lokalizacja
8 h
Stacjonarne szkolenie warsztatowe
O wydarzeniu
Absolwenci szkolenia:
ZNAJ膭:
- poj臋cie strategii kreatywnej
- poj臋cie Big Idea
- zalety budowania marki na dobrze opracowanej koncepcji produktu i komunikacji
POTRAFI膭:
- okre艣li膰 potrzeby, problemy 聽klienta, kt贸re rozwi膮zuje produkt
- zdefiniowa膰 stan klienta przed i po zakupie
- zdefiniowa膰 zmian臋 kt贸r膮 wnosi produkt do 偶ycia klienta
ROZUMIEJ膭, 呕E:
- sp贸jny i autentyczny wizerunek marki wynika ze strategii kreatywnej
- strategia kreatywna u艂atwia tworzenie i selekcj臋 tre艣ci i kreacji reklamowych
- klienci 聽kupuj膮 warto艣膰 jak膮 produkt wnosi do ich 偶ycia, a nie sam produkt lub us艂ug臋
Dla kogo?
Dla pracownik贸w dzia艂u marketingu, w艂a艣cicieli firm, dyrektor贸w, 聽a tak偶e os贸b, kt贸rych talentami s膮 wyobra藕nia i kreatywno艣膰.
- Potrzebujesz kreatywnych pomys艂贸w na skuteczn膮 i autentyczn膮 promocj臋聽
- Chcesz mie膰 kontrol臋 nad wizerunkiem i komunikacj膮 o swoim produkcie
- Chcesz, aby wszystkie aspekty komunikacji 聽by艂y sp贸jne, autentyczne i pobudzaj膮ce do dzia艂ania
- Szukasz rozwi膮za艅 jak wyr贸偶ni膰 si臋 na tle konkurencji
Absolwent szkolenia potrafi:
- Tworzy膰 strategi臋 kreatywn膮
- Tworzy膰 koncepcj臋 Big idea dla firmy, produktu, marki
- Stosowa膰 koncepcje Big idea do budowania sp贸jnego wizerunki i komunikacji