Strategia kreatywna - BIG IDEA
8 h
|Stacjonarne szkolenie warsztatowe
Budowanie spójnego, autentycznego wizerunku i komunikacji marki
Czas i Lokalizacja
8 h
Stacjonarne szkolenie warsztatowe
O wydarzeniu
Absolwenci szkolenia:
ZNAJĄ:
- pojęcie strategii kreatywnej
- pojęcie Big Idea
- zalety budowania marki na dobrze opracowanej koncepcji produktu i komunikacji
POTRAFIĄ:
- określić potrzeby, problemy klienta, które rozwiązuje produkt
- zdefiniować stan klienta przed i po zakupie
- zdefiniować zmianę którą wnosi produkt do życia klienta
ROZUMIEJĄ, ŻE:
- spójny i autentyczny wizerunek marki wynika ze strategii kreatywnej
- strategia kreatywna ułatwia tworzenie i selekcję treści i kreacji reklamowych
- klienci kupują wartość jaką produkt wnosi do ich życia, a nie sam produkt lub usługę
Dla kogo?
Dla pracowników działu marketingu, właścicieli firm, dyrektorów, a także osób, których talentami są wyobraźnia i kreatywność.
- Potrzebujesz kreatywnych pomysłów na skuteczną i autentyczną promocję
- Chcesz mieć kontrolę nad wizerunkiem i komunikacją o swoim produkcie
- Chcesz, aby wszystkie aspekty komunikacji były spójne, autentyczne i pobudzające do działania
- Szukasz rozwiązań jak wyróżnić się na tle konkurencji
Absolwent szkolenia potrafi:
- Tworzyć strategię kreatywną
- Tworzyć koncepcję Big idea dla firmy, produktu, marki
- Stosować koncepcje Big idea do budowania spójnego wizerunki i komunikacji