top of page
  • Zdjęcie autoraTomasz Smykowski

17 pytań, które pomagają zaprojektować dobrą ulotkę reklamową

Jak zaprojektować dobrą ulotkę reklamową? Dowiedz się z tego wyjątkowego artykułu.



Projekt ulotki reklamowej Fiata / Websoul

Dużo zmieniło się od czasów reklamy tego Fiata…


Jeśli już wysyłamy komuś ulotkę reklamową zadbajmy o jej dobry projekt. Nie chodzi tylko o wygląd. Ulotka musi być atrakcyjna, ale zawartość jej jest równie ważna. Aby ułatwić zajęcie zebrałem zestaw pytań, na które warto odpowiedzieć sobie podczas oglądania projektu ulotki:

1. Czy na pierwszy rzut oka na ulotkę wiadomo czym zajmuje się firma?

2. Czy ulotka jest czytelna po zgięciu do formatu A5?

3. Czy czcionki na ulotce są czytelne?

4. Czy kolorystyka ulotki komponuje się ze zdjęciami i kolorystyką firmy?

4b) Czy użyto kolorów odpowiednich do charakteru usług i zgodnie z ich znaczeniem?

5. Czy ulotka daje dodatkową wartość w postaci zniżki, akcji promocyjnej albo kuponów rabatowych?

6. Czy dodatkowa korzyść jest łatwa do wyobrażenia?

7. Czy podano adres, numer telefonu, e-mail i adres strony?

7b). Czy na ulotce podano mapę dojazdu (jeśli taka jest potrzebna)?

7c). Czy ulotka pozwala dojechać klientowi bez problemów do siedziby firmy?

8. Czy podano godziny pracy?

9. Jeśli ulotka dotyczy lokalu czy podano warunki i kwoty dowozu?

10. Czy w ulotce nie występuje słowo nie?

11. Czy podano cennik usług, które wybierają na początku klienci / pytają się podczas rozmowy?

12. Czy w ulotce wypisano wszystkie informacje potrzebne, aby klient tylko z jej użyciem mógł przyjechać i skorzystać z usługi?

13. Czy ulotka zawiera logo firmy?

14. Czy teksty na ulotce nie wprowadzają potencjalnego klienta w błąd / nie prowadzą do niezrozumienia usługi?

15. Czy ulotka wyjaśnia co osoba ma zrobić, aby skorzystać z usługi?

16. Czy ulotka informuje w sposób wystarczający o przewadze konkurencyjnej firmy?

17. Czy informacje zawarte w ulotce będą aktualne za rok?

4 wyświetlenia0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page