• Tomasz Smykowski

Czym powinien się wyróżniać post sprzedażowy?

Stworzenie dobrego postu sprzedażowego, wbrew pozorom, nie jest takie proste. Aby zainteresować potencjalnego klienta, trzeba pamiętać o spełnieniu kilku ważnych rzeczy – począwszy od jakości, na treści skończywszy.


Czym powinien wyróżniać się post sprzedażowy na Facebooku?

Od jakości postów publikowanych na portalach społecznościowych takich jak Facebook zależeć będzie to, jak bardzo ich użytkownicy będą zaangażowani. Z całą pewnością warto wykorzystać potencjał drzemiący w social mediach, przygotowując odpowiednie wpisy sprzedażowe na fanpage’a. Jak to osiągnąć?

Czym powinien się wyróżniać post sprzedażowy?

Od tego w jaki sposób zostanie napisany post sprzedażowy, zależeć będzie to czy potencjalny klient zainteresuje się danym produktem/usługą i zdecyduje się na jego zakup.

  1. Post sprzedażowy musi przyciągać uwagę.

  2. Każdy post powinien mówić coś o marce – zawierać coś prowadzącego bezpośrednio do sprzedaży lub pomagającego rozwijać wizerunek wzmacniający sprzedaż.

  3. Posty sprzedażowe powinny być unikalne, ale język komunikacji naturalny i przyjazny dla odbiorców. Poprawność językowa jest obowiązkowa.

  4. Post musi być widoczny.

  5. Trwożąc wpis o charakterze sprzedażowym, należy dostosować jego formę do celów. Formaty powinny z kolei być stosowane świadomie.

  6. W postach należy oznaczać swoje produkty.

  7. Posty zawierające linki do sklepu powinny być promowane.

  8. Treści w postach powinny być zróżnicowane.

Jeśli chcesz zlecić profesjonalne prowadzenie profilu na Facebooku swojej firmy – napisz do nas na kontakt@websoul.pl.

#postsprzedażowy #reklamafacebook #Facebook #fanpage #socialmedia

0 wyświetleń0 komentarzy