Uznawane za frazes hasło, że reklama jest dźwignią handlu, jest jeszcze bardziej prawdziwe w Internecie. To tam szukamy obecnie najczęściej informacji na temat produktów i usług, także lokalnych.
Wciąż są przedsiębiorcy, którzy twierdzą, że nie muszą się reklamować, bo prowadzą lokalną działalność i nie widzą sensu wydawać pieniędzy na reklamę. Kolejne przykłady udanych lokalnych kampanii w social media pokazują, że są w błędzie.
5 kroków na początku:
Stworzenie strategii marketingowej
Dobór platform kontentowych i reklamowych
Zaplanowanie działań
Realizacja kampanii
Ocena efektów i optymalizacja
Dzięki przemyślanym i konkretnym działaniom w Internecie można doskonale rozreklamować firmę w wąskim środowisku, na którym nam zależy. Algorytmy dobierają bowiem reklamy tak, jak je zaprogramujemy – choćby pod względem terytorialnym. Do tego dochodzą jeszcze mające ogromną moc media społecznościowe.
Firmy w Polsce wydają 4 mld zł rocznie na reklamę w Internecie. Z czego firmy zajmujące się handlem poświęcają na ten cel aż 18 procent budżetu reklamowego.
Można na nich reklamować konkretne produkty, usługi, a także organizować promocje i aktywizować swoich klientów. Dobrze prowadzony profil na Facebooku często przynosi znacznie więcej wymiernych korzyści niż strona internetowa. Trzeba tylko postawić na szybki i szczery kontakt z klientami.
Interesuje Cię reklama w internecie? Napisz do nas na kontakt@websoul.pl
Comments