top of page
  • Zdjęcie autoraTomasz Smykowski

Dlaczego należy ustawić strefę czasową i walutę w Google Adwords?

Podczas tworzenia konta Adwords trzeba uważnie ustawić strefę czasową i walutę. Zobacz dlaczego.


Waluta ustawiona w Adwords powoduje, że wszystkie raporty są wyświetlane właśnie w niej. Co ważne nie da się zmienić raz ustawionej waluty. Dlatego trzeba pamiętać, żeby ustawić jako walutę PLN:


Druga ważna opcja na etapie założenia konta to strefa czasowa. Wybór ten ma dwie konsekwencje: po pierwsze wpływa na wyświetlanie raportów czasowych w Adwords:


Po drugie na planowanie reklam w czasie. Jeśli ustawimy złą strefę czasową, reklamy nie będą wyświetlane zgodnie z określonym planem. Planowanie reklam na określone godziny jest przydatne jeśli wiemy w jakich godzinach nabywca szuka naszej firmy:


Dlatego gdy zakładasz Google Adwords pamiętaj o poprawnym ustawieniu tych dwóch opcji, bo później ich zmiana nie będzie możliwa

5 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page