Jak znaleźć identyfikatory Google Adwords oraz Facebook Ads, aby później przyznać uprawnienia do tych kont? Dowiedz się z tego wpisu!
Identyfikator Google Adwords
Jeśli chcesz udzielić innej osobie dostępu do konta Google Adwords, poprosi Cię ona o identyfikator konta Google Adwords. Jak znaleźć ten identyfikator? Identyfikator Google Adwords ma postać XXX-XXX-XXXX, gdzie w miejscach X są cyfry. Aby uzyskać ten kod należy zalogować się do konta Adwords za pomocą tego linku z użyciem danych logowania do konta osobistego, które ma uprawnienia administracyjne do konta Google Adwords (innymi słowo do konta, na którym masz Adwords). Po zalogowaniu pojawi się tabela z danymi kampanii, jeśli masz jedno konto reklamowe. Jeśli masz ich kilka zobaczysz ich listę. Zazwyczaj powinieneś/aś zobaczyć taki obraz:
Jeśli to widzisz, jesteś w dobrym miejscu. Na górze ekranu będzie widoczna belka z logiem Google Adwords po lewej stronie. Obok logo jest napisana nazwa firmy, a poniżej, w miejscu rozmazanego tekstu identyfikator konta Google. To jest identyfikator konta MCK. Natomiast po prawej stronie jest „ID klienta” oraz właśnie ten identyfikator klienta, który jest potrzebny. Można go zaznaczyć, kliknąć prawym przyciskiem i wybrać „kopiuj”, aby skopiować identyfikator do schowka.
Identyfikator Facebook Ads
Aby uzyskać identyfikator konta Facebook Ads należy zalogować się na Facebooku do konta osobistego, które posiada uprawnienia administracyjne do konta reklamowego Facebook Ads. Innymi słowy do konta, z którego zarządzasz kampaniami reklamowymi na Facebooku. Następnie przejść do adresu tego. Tutaj pojawi się lista kont reklamowych, które posiadasz. Jeśli posiadasz jedno, jedno konto będzie na liście. Jeśli natomiast korzystasz z Business Managera, u który będzie link do przejścia do kont Business Managera. Jeśli jednak widzisz swoje konto reklamowe, które składa się z imienia i nazwiska, to obok znajduje się kolumna „Identyfikator” z długim ciągiem znaków. Ten identyfikator jest właśnie potrzebny.
Comentários