Google wprowadziło Grupy kampanii. Dowiedz się, co to jest i do czego służy teraz.
W przypadku większości kampanii reklamowych ustalane są cele kampanii np. zwiększenie budżetu, liczby klików, zasięgu, czy obniżenie ceny za konwersję. Do tej pory cele te mierzyło się albo sprawdzając dane kampanii, albo w raportach albo pobierając dane do arkusza kalkulacyjnego.
Teraz na szczęście będzie łatwiej. Google wprowadziło bowiem nową funkcję o nazwie „Grupy kampanii”. W ramach tej nowej funkcji można wybrać kampanie, które mają być poddawane śledzeniu oraz określić oczekiwane cele. Przejrzyste wykresy informować nas będą o postępach w realizacji celów. To funkcja przydatna dla agencji jak i dla klientów, którzy będą mogli łatwiej monitorować to, co dzieje się z ich budżetami.
To kolejna zmiana w Google Adwords od czasu zmiany nagłówka i dwóch pol tekstów na dwa nagłówki i jedno pole tekstu. Pozytywne w zmianach w Adwords jest to, że wprowadzane są dla wszystkich reklamodawców niemal jednocześnie, czego nie można powiedzieć zawsze o platformie Facebook Ads. Rywalizacja między tymi podmiotami może przynieść dużo dobrego dla całego rynku reklamy internetowej.
Kommentare