top of page
  • Zdjęcie autoraTomasz Smykowski

Ogłaszamy nasz nowy produkt: Websoul Ticket Sales

Prowadzisz agencję eventową, jesteś organizatorem wydarzeń? Zapisz się na beta-testy Websoul Ticket Sales. Prowadź kampanie wielu wydarzeń jednocześnie na Facebooku i w Google Adwords!


Setki wydarzeń w ciągu roku, budżety rozdzielone na wydarzenia, przenoszenie budżetów. Czy znasz skądś te hasła? Jeśli tak, to znaczy, że jesteś organizatorem wydarzeń, bądź agencją eventową, która zmaga się z prowadzeniem kampanii reklamowych dla wydarzeń i wiesz, że nie jest to łatwe zadanie. Odmiennie od zwykłej reklamy reklama wydarzeń jest specyficzna. Oto dlaczego:

  1. na każde wydarzenie jest inny budżet reklamowy

  2. gdy bilety się sprzedadzą budżet trzeba przenieść np. na inne wydarzenie

  3. gdy bilety się nie sprzedają trzeba dodać budżet

  4. dla każdego wydarzenia trzeba tworzyć osobą kampanię na Facebooku i Adwords

  5. trzeba śledzić i optymalizować kampanie dla wszystkich wydarzeń, których może być od 5 do 100 miesięcznie

Przy dużej liczbie wydarzeń zarządzanie kampaniami może być bardzo ciężkie, a skuteczna optymalizacja wszystkich kampanii bardzo trudna.

Przez ostatnie lata pracowaliśmy z wieloma organizatorami wydarzeń sportowych, rozrywkowych, edukacyjnych i powyższe wyzwania zawsze pojawiały się na drodze wraz z rozwojem ich firm. Dlatego stworzyliśmy Websoul Ticket Sales.

Websoul Ticket Sales to online’owy system do zarządzania, monitorowania i optymalizacji kampanii reklamowych wydarzeń na Facebooku i w Google Adwords. Dzięki niemu tworzenie kampanii, ich monitorowanie, zarządzanie i raportowanie jest zdecydowanie prostsze. Dzięki opcjom dopasowanym do potrzeb organizatorów wydarzeń kampanie są bardziej skuteczne w sprzedaży biletów. Koszt sprzedaży biletu jest mniejszy nawet o 72%.

Oto kilka z głównych funkcji Websoul Ticket Sales:

  1. Przeliczanie budżetu całościowego na budżet dzienny Google Adwords

  2. Mierzenie kosztu konwersji (zakupu biletu) z kampanii Facebook i Adwords

  3. Łatwe zwiększanie i zmniejszanie budżetu reklamowego wydarzenia

  4. Łatwa zmiana terminu zakończenia kampanii reklamowej na Facebooku i Adwords

  5. Raportowanie kosztów i efektów z podziałem na wydarzenia i platformę reklamową

  6. Łatwe archiwizowanie zakończonych kampanii

  7. Łatwe zarządzanie kosztem CPC i CPA oraz ich optymalizacja

  8. Monitorowanie balansu środków na koncie reklamowym oraz alerty e-mail

Dla bardziej zaawansowanych potrzeb Websoul Ticket Sales posiada szereg funkcji służących do lepszego zarządzania kampaniami:

Cross Benchmarking

Gdy organizujesz różnorodne wydarzenia w różnych lokalizacjach czasem trudno jest ocenić skuteczność kampanii. Z pomocą przychodzi Cross Benchmarking. Dzięki niemu możesz zgrupować kampanie np. według lokalizacji (miasta), rodzaju (koncert) albo wykonawcy (np. artysty), a następnie porównać jak nowo-uruchomiona kampania działa w porównaniu do wcześniejszych kampanii w tym mieście, tego rodzaju, bądź promująca tego samego artystę. Dzięki temu poprzednie kampanie są źródłem danych do biznesowych decyzji i optymalizacji kampanii, które są za młode, aby zebrać odpowiednie dane statystyczne.

Unified Sales Funnel

Sposób mierzenia konwersji przez poszczególne platformy reklamowe jest inny. Inaczej konwersję mierzy system Facebook Ads, a inaczej Google Adwords. Dlatego też w Websoul Ticket Sales Unified Sales Funnel ujednolica sposób mierzenia konwersji. Dzięki temu można porównać koszt sprzedaży biletu między platformami reklamowymi i kampaniami, oraz podejmować poinformowane decyzje o tym, która platforma i kampania oraz w jakim stopniu najlepiej sprawdza się w sprzedaży danego wydarzenia.

Templates

W Websoul Ticket Sales można tworzyć szablony kampanii. Szablon może zawierać wstępne ustawienia zarówno kampanii Adwords jak i Facebook Ads, włączając w to kreacje reklamowe. Dzięki temu łatwiej jest uruchomić ponownie kampanię na to samo wydarzenie w innej lokalizacji bądź terminie.

Objective Driven Marketing

Websoul Ticket Sales zostało stworzone, aby realizować jeden cel: sprzedaż biletów na wydarzenia. W związku z tym, gdy podczas tworzenia kampanii najważniejszą informacją jaką podajesz to to: ile chcesz sprzedać biletów, ile możesz wydać maksymalnie na 1 sprzedaż biletu oraz jaki budżet chcesz poświęcić na kampanię. System automatycznie optymalizuje kampanię, aby osiągnąć minimalny koszt sprzedaży biletu. Ponadto otrzymujesz na bieżąco informację o tym, ile biletów zostało sprzedanych, oraz jaka część budżetu została wykorzystania, a jaka pozostała. Możesz dzięki temu na bieżąco reagować na istniejącą sytuację.

Event Campaign Tests

Oprócz automatycznej optymalizacji kampanii możesz też tworzyć testy wariantów ustawień kampanii bądź kreacji reklamowych. Event Campaign Tests pozwala na zdefiniowanie różnych zestawów ustawień oraz Reguł Wyboru. Reguły wyboru pozwalają na automatyczne wyłączenie wariantów kampanii, które sprzedają bilety drożej niż inne. Dzięki pełnej automatyzacji tego procesu na podstawie podanych Reguł Wyboru oraz gotowych scenariuszy testów możesz zmniejszyć koszt sprzedaży biletów, nawet jeśli prowadzisz kilkaset kampanii jednocześnie.

API

W Websoul Ticket Sales można dodać inne platformy reklamowe, które oferują API, albo zintegrować system z innymi rozwiązaniami sprzedaży biletów: platformami sprzedażowymi, a także offline’owymi źródłami danych o prowadzonych działaniach marketingowych.

Podsumowanie

Websoul Ticket Sales to narzędzie dla organizatorów wydarzeń pozwalające zmniejszyć koszt zakupu biletów i sprzedawać bilety bezpośrednio przez Facebooka i Google Adwords niezależnie czy wydarzeń jest 50, czy 1 100 wydarzeń w ciągu roku. Jeśli jesteś zainteresowany/a Websoul Ticket Sales i chciałbyś/chciałabyś, aby został wdrożony w Twojej firmie, skontaktuj się ze mną na adres: tomasz.smykowski@websoul.pl

7 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page