top of page
Zdjęcie autoraTomasz Smykowski

Wezwanie do działania na serwisie Facebook

Jakie są możliwości przycisku „wezwanie do działania” na Facebooku? Czy  i jak go ustawić?


O przycisku „wezwanie do działania” pisałem w lutym. Jego ustawienia zmieniły się trochę. Dowiedz się, jak teraz wygląda.

Przycisk „wezwanie do działania” został dodany do fanpage’y stosunkowo niedawno. Przyda się on właścicielom fanpage’y, którzy chcieliby wskazać typową akcję, którą mają wykonywać fani i niefani.

Tak wygląda przycisk na naszym fanpage’u:


Przycisk pojawia się również na urządzeniach mobilnych i w aplikacjach Facebooka.

Facebook pozwala śledzić nam statystyki kliknięć w przycisk oraz szybko tworzyć reklamy w niego zaopatrzone (są to standardowe reklamy z predefiniowanym przyciskiem).

Obecnie Facebook oferuje kilka wezwań do działania, oto one:


Zwyczajowo kliknięcie przyciski powoduje przekierowanie internauty na podaną stronę internetową. Ponieważ przycisk działa też na urządzeniach mobilnych dobrze jest, aby strona ta była zoptymalizowana pod urządzenia mobilne.

Ponadto możemy wskazać aplikacje (odpowiednio dla iPhone i Androida) albo strony, do których przycisk ma kierować użytkowników mobilnych. Szczególnie ciekawe jest odwołanie do aplikacji, ponieważ w przypadku jej braku standardowo internauta będzie przekierowany do sklepu w celu jej pobrania.

3 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Comments


bottom of page