Strony internetowe umożliwiają dodanie swoich profili w mediach na społecznościowych na stronę główną, czy w kontakcie, aby wszystkie kanały były w jednym miejscu. Czy zatem możemy liczyć na to samo na Facebooku?

Zaraz obok Facebooka jednym z najpopularniejszych portali społecznościowych jest Instagram. Jest on używany przez miliony osób na całym świecie, co warto wykorzystać w firmowych działaniach marketingowych. W celu zwiększenia konwersji i popularności marki, warto korzystać z obu tych medium jednocześnie. Wystarczy dodać zakładkę Instagram na Facebooku, aby w szybki i skuteczny sposób zwiększyć swoje zasięgi organiczne.
Zakładka Instagram na Facebooku – czy to ma sens?
Codziennie miliony osób korzystają z portali społecznościowych, dlatego też firmy pragnące odnieść sukces powinny zaistnieć w social mediach. Zadbanie o odpowiedni content jest w stanie zagwarantować zwiększenie zasięgów i przebicie się ze swoją ofertą przez coraz większą konkurencję. Bardzo duży potencjał ma Instagram, na którym również warto stworzyć firmowe konto i połączyć je z Facebookiem. Tym bardziej, że tworzenie reklam na Instagramie jest równie łatwe jak w przypadku Facebooka. Użytkownicy portali społecznościowych uwielbiają relacje, a Instagram został wyposażony w narzędzie do ich tworzenia.
W celu połączenia ze sobą obu kont i uzyskania możliwości udostępniania postów z Instagrama bezpośrednio na Facebooku, wystarczy:
zalogować się do swojego konta na Instagramie,
wejść w opcje POWIĄZANE KONTA i zaznaczyć Facebook,
na koniec wystarczy wpisać swoje dane logowania do konta Facebook.
Jeśli chcesz zlecić profesjonalne prowadzenie swoich profili w mediach społecznościowych – napisz do nas na kontakt@websoul.pl.
Comments