• Tomasz Smykowski

Zakładka Instagram na Facebooku – czy warto ją mieć?

Strony internetowe umożliwiają dodanie swoich profili w mediach na społecznościowych na stronę główną, czy w kontakcie, aby wszystkie kanały były w jednym miejscu. Czy zatem możemy liczyć na to samo na Facebooku?


Zakładka instagram na facebooku - czy warto ją mieć

Zaraz obok Facebooka jednym z najpopularniejszych portali społecznościowych jest Instagram. Jest on używany przez miliony osób na całym świecie, co warto wykorzystać w firmowych działaniach marketingowych. W celu zwiększenia konwersji i popularności marki, warto korzystać z obu tych medium jednocześnie. Wystarczy dodać zakładkę Instagram na Facebooku, aby w szybki i skuteczny sposób zwiększyć swoje zasięgi organiczne.

Zakładka Instagram na Facebooku – czy to ma sens?

Codziennie miliony osób korzystają z portali społecznościowych, dlatego też firmy pragnące odnieść sukces powinny zaistnieć w social mediach. Zadbanie o odpowiedni content jest w stanie zagwarantować zwiększenie zasięgów i przebicie się ze swoją ofertą przez coraz większą konkurencję. Bardzo duży potencjał ma Instagram, na którym również warto stworzyć firmowe konto i połączyć je z Facebookiem. Tym bardziej, że tworzenie reklam na Instagramie jest równie łatwe jak w przypadku Facebooka. Użytkownicy portali społecznościowych uwielbiają relacje, a Instagram został wyposażony w narzędzie do ich tworzenia.

W celu połączenia ze sobą obu kont i uzyskania możliwości udostępniania postów z Instagrama bezpośrednio na Facebooku, wystarczy:

  1. zalogować się do swojego konta na Instagramie,

  2. wejść w opcje POWIĄZANE KONTA i zaznaczyć Facebook,

  3. na koniec wystarczy wpisać swoje dane logowania do konta Facebook.

Jeśli chcesz zlecić profesjonalne prowadzenie swoich profili w mediach społecznościowych – napisz do nas na kontakt@websoul.pl.

#zasięg #Facebook #socialmedia #marketing #instagram

2 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie