Podsumowanie najważniejszych wydarzeń w rozwoju Agencji Social Media Websoul w 2013 roku.
Oto subiektywna lista najważniejszych wydarzeń w 2013 w naszej firmie:
Styczeń
Websoul ma już dwa lata!
Luty
Zorganizowaliśmy pierwszą edycję konkursu walentynkowego, w którym nagrody zasponsorowali nasi klienci.
Rozpoczęliśmy prace nad wprowadzeniem do standardowej oferty przygotowanie strategii marketingowych.
Marzec
Nasz fanpage zajął 2 miejsce w rankingu najszybciej rosnących przygotowanym przez Allin1Social. Od tego czasu nasz fanpage zaczął regularnie pojawiać się w różnych rankingach.
Uruchomiliśmy mobilną wersję naszej strony.
Kwiecień
Zaczęliśmy rozwijanie społecznej odpowiedzialności biznesu. Symboliczna data to wystąpienie na konferencji „Social media dla NGO” i organizacja konkursu dla NGO na najlepszy fanpage wraz z serią porad dla organizacji publikowanych na naszym fanpage’u.
Wprowadziliśmy do oferty reklamę na YouTube.
Maj
Uruchomiliśmy ofertę obsługi kuponów rabatowych rozliczaną za efekty.
Udzieliliśmy wywiadu dla Pam Baker ze Small Business Marketing.
Wprowadziliśmy do oferty prowadzenie kont na Google+, Twitterze, Pintereście i Instagramie.
Facebook przyznał nam status zaufanego reklamodawcy.
Czerwiec
Nasz fanpage zadebiutował na liście najlepszych fanpage’y agencji interaktywnych i e-PR.
Po intensywnych testach z naszymi klientami zmodernizowaliśmy dla wszystkich platformę kuponów rabatowych dzięki czemu kupony obsługują e-mail marketing automation, oraz klientów mobilnych.
Poprawiliśmy obsługę klientów. Od tego czasu średni czas od zapytania do wysłania wyceny to 1-2 dni robocze.
Wprowadziliśmy do oferty prowadzenie blogów firmowych.
Lipiec
Zostaliśmy zaproszeni do audycji Zapraszamy do Trójki w 3 programie Polskiego Radia poświęconej konkursom internetowym i facebookowym.
Przepisaliśmy od zera platformę organizacji konkursów na Facebooku dzięki czemu organizacja konkursów jest tańsza, wdrożenia szybsze a konkursy bardziej niestandardowe.
Wdrożyliśmy pierwszą niestandardową platformę samodzielnej organizacji konkursów.
Sierpień
Pierwsze pełne wdrożenie Open Graph’u (wraz z agregacjami) oraz e-mail marketing automation. Akcje Open Graph odnotowały 1 000 000 odsłon!
Poprawiliśmy raportowanie wyników kampanii reklamowych (Websoul Reporting).
Wrzesień
Pierwszy raz wystartowaliśmy w przetargu i go wygraliśmy!
Październik
Pomogliśmy psiakom ze schroniska w Korabiewicach.
Wprowadziliśmy nowy standard weryfikacji prawnej regulaminów konkursów i promocji dla naszych klientów.
Grudzień
Opublikowaliśmy 100 wpis na naszym blogu (właśnie ten!).
Oprócz powyższych wydarzeń co miesiąc prowadziliśmy fanpage dla naszych klientów, organizowaliśmy konkursy, pisaliśmy aplikacje i prowadziliśmy kampanie reklamowe. To był intensywny rok, w którym przygotowaliśmy się na wyzwania, które postawi przed nami rok 2014.
Facebook rozszerzył nasze uprawnienia jako zaufanego reklamodawcy.
Comments