• Tomasz Smykowski

Podsumowanie roku 2013 w Agencji Social Media Websoul

Podsumowanie najważniejszych wydarzeń w rozwoju Agencji Social Media Websoul w 2013 roku.


Oto subiektywna lista najważniejszych wydarzeń w 2013 w naszej firmie:

Styczeń

Websoul ma już dwa lata!

Luty

Zorganizowaliśmy pierwszą edycję konkursu walentynkowego, w którym nagrody zasponsorowali nasi klienci.

Rozpoczęliśmy prace nad wprowadzeniem do standardowej oferty przygotowanie strategii marketingowych.

Marzec

Nasz fanpage zajął 2 miejsce w rankingu najszybciej rosnących przygotowanym przez Allin1Social. Od tego czasu nasz fanpage zaczął regularnie pojawiać się w różnych rankingach.

Uruchomiliśmy mobilną wersję naszej strony.

​Kwiecień

Zaczęliśmy rozwijanie społecznej odpowiedzialności biznesu. Symboliczna data to wystąpienie na konferencji „Social media dla NGO” i organizacja konkursu dla NGO na najlepszy fanpage wraz z serią porad dla organizacji publikowanych na naszym fanpage’u.

Wprowadziliśmy do oferty reklamę na YouTube.

​Maj

Uruchomiliśmy ofertę obsługi kuponów rabatowych rozliczaną za efekty.

Udzieliliśmy wywiadu dla Pam Baker ze Small Business Marketing.

Wprowadziliśmy do oferty prowadzenie kont na Google+, Twitterze, Pintereście i Instagramie.

Facebook przyznał nam status zaufanego reklamodawcy.

Czerwiec

Nasz fanpage zadebiutował na liście najlepszych fanpage’y agencji interaktywnych i e-PR.

Po intensywnych testach z naszymi klientami zmodernizowaliśmy dla wszystkich platformę kuponów rabatowych dzięki czemu kupony obsługują e-mail marketing automation, oraz klientów mobilnych.

Poprawiliśmy obsługę klientów. Od tego czasu średni czas od zapytania do wysłania wyceny to 1-2 dni robocze.

Wprowadziliśmy do oferty prowadzenie blogów firmowych.

Lipiec

Zostaliśmy zaproszeni do audycji Zapraszamy do Trójki w 3 programie Polskiego Radia poświęconej konkursom internetowym i facebookowym.

Przepisaliśmy od zera platformę organizacji konkursów na Facebooku dzięki czemu organizacja konkursów jest tańsza, wdrożenia szybsze a konkursy bardziej niestandardowe.

Wdrożyliśmy pierwszą niestandardową platformę samodzielnej organizacji konkursów.

Sierpień

Pierwsze pełne wdrożenie Open Graph’u (wraz z agregacjami) oraz e-mail marketing automation. Akcje Open Graph odnotowały 1 000 000 odsłon!

Poprawiliśmy raportowanie wyników kampanii reklamowych (Websoul Reporting).

Wrzesień

Pierwszy raz wystartowaliśmy w przetargu i go wygraliśmy!

Październik

Pomogliśmy psiakom ze schroniska w Korabiewicach.

Wprowadziliśmy nowy standard weryfikacji prawnej regulaminów konkursów i promocji dla naszych klientów.

​Grudzień

Opublikowaliśmy 100 wpis na naszym blogu (właśnie ten!).

Oprócz powyższych wydarzeń co miesiąc prowadziliśmy fanpage dla naszych klientów, organizowaliśmy konkursy, pisaliśmy aplikacje i prowadziliśmy kampanie reklamowe. To był intensywny rok, w którym przygotowaliśmy się na wyzwania, które postawi przed nami rok 2014.

Facebook rozszerzył nasze uprawnienia jako zaufanego reklamodawcy.

#podsumowanie #2013 #historia #socialmedia #websoul

0 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie