• Tomasz Smykowski

Zaplecze a pozycjonowanie – na jakie firmy pozycjonerskie uważać

Na rynku działa wiele firm, które oferują usługi pozycjonerskie. W zależności od fraz, na które chcemy się pozycjonować biorą od kilkudziesięciu do kilkuset złotych. Warto więc zadbać o staranny wybór atrakcyjnej oferty. Nie można jednak przesadzić i wybrać firmy, która bardziej nam zaszkodzi niż pomoże. Oto kilka rad odnośnie dobrego wyboru firmy zajmującej się pozycjonowaniem.



Zaplecze a pozycjonowanie / Websoul

Zaplecze a pozycjonowanie – szybki efekt nie zawsze jest dobry dla firmy / Websoul


Konsekwencje niewłaściwego pozycjonowania strony mogą być dla Twojej firmy różne. W najłagodniejszym wypadku Twoja strona nie będzie zyskiwać nowych odwiedzających z wyszukiwarki, a jedyną stratą będą pieniądze. Są jednak dwie gorsze konsekwencje złego SEO. Wyszukiwarka może ukarać Twoją stronę banem za to, że była pozycjonowana w sposób łamiący dobre praktyki. Jeśli firma pozycjonerska doprowadzi do takiej sytuacji stracisz na tygodnie albo miesiące część ruchu z wyszukiwarki. W najgorszym wariancie, jeśli strona będzie pozycjonowana za pomocą zakazanych praktyk zostanie ona permanentnie zbanowana z wyników wyszukiwania. Strona będzie mogła więc być idealna dla internautów poszukujących określonych produktów czy usług, ale wyszukiwarka jej nie wyświetli, albo wyświetli ją na tak odległej pozycji w wynikach wyszukiwania, że i tak nikt tam nie dotrze.

Dlatego właśnie tak ważne jest, aby starannie wybierać firmę pozycjonerską ponieważ chwilowe oszczędności mogą dać długotrwałe straty wyrażone wprost i przez niewykorzystanie potencjału jaki drzemie w marketingu wyszukiwarkowym.

Kliknij poniższy przycisk, aby poznać 7 sygnałów ostrzegawczych przed nierzetelnymi firmami pozycjonerskimi!

[like-gate]

Oto 7 sygnałów ostrzegawczych ujawniających, że firma pozycjonerska może zaszkodzić:

  1. Używanie Systemów Wymiany Linków

  2. Zaplecze stworzone z treści kopiowanych z innych stron

  3. Zaplecze śmieciowe / spamerskie

  4. Stosowanie spamerskich katalogów stron

  5. Używanie ukrytych linków i innych metod oszukujących wyszukiwarki

  6. Po krótkiej przerwie w świadczeniu usług pozycja strony spada w dramatycznym tempie

  7. Spamowanie forów i blogów

Jeśli zauważysz, że Twoja firma pozycjonerska stosuje którąś z powyższych metod lepiej ją zmień zanim na tym stracisz.

A jeśli chcesz zlecić komuś audyt działań pozycjonerskich, albo chcesz zlecić pozycjonowanie firmie, która zrobi to dobrze napisz do nas: odpowiemy i doradzimy.

[/like-gate]

#pozycjonowaniestrony #stronawgoogle #seo #zapleczeapozycjonowanie #reklamawgoogle

0 wyświetleń0 komentarzy