• Tomasz Smykowski

Agencja Social Media: 23 narzędzia, które musisz poznać

Przedstawiamy parę narzędzi, które przydają się w pracy agencji social media. Wybierz te, które Ci się przydadzą najbardziej!


1. Hootsuite – 0 – 9,99 $ / m-c

HootSuite ułatwia zarządzanie wieloma kontami społecznościowymi na kilku serwisach społecznościowych.


2. Sprout Social  – 39 – 99 $ / m-c

Podobny do HootSuite system do zarządzania fanpage’ami i raportowania


3. Social Mention – darmowy

Narzędzie do wyszukiwania wzmianek o firmie, czy marce na serwisach społecznościowych. Darmowe i bardzo przydatne.


4. SimilarSites – darmowy

Wyszukiwarka podobnych stron. Przydatna jeśli szukasz stron powiązanych tematycznie z firmą, dla której prowadzisz działania social media.


5. CheckThis – darmowy

Przydatna strona, jeśli potrzebujesz zrobić szybko landing page.


6. SocialBakers 0 – 400 $ / m-c

Statystyki przeznaczone do porównywania i analizy popularności fanpage’y na przestrzeni czasu.


7. CrowdBooster 9-99 $ / m-c

Narzędzie do analizy najlepszego czasu na publikację treści.


8. PostAcumen – 15 – 20 $ / fp / m-c

Zestawia ze sobą dane analityczne na temat strony social media w formie atrakcyjnej infografiki


9. Facebook Pages Manager – darmowy

Prosta aplikacja do przeglądania prowadzonych fanpage’y i wrzucania zdjęć oraz prostych ofert.


10 EdgeRankChecker – 0 – 15 $ / m-c

Aplikacja do monitorowania przybliżonej wartości Edge Ranku.


11. Infegry

Narzędzie do analizy sentymentu i prowadzenia zaawansowanej analizy akcji powiązanych z marką w social media. Świetne rozwiązanie dla każdej agencji social media.


12. BrandWatch

Zaawansowane narzędzie do analizy danych z social media z własnym językiem zapytań i przystępnymi formami wizualizacji. Wymaga trochę umiejętności analitycznych.


13. Radian9

W tym zestawieniu nie mogło zabraknąć Radian9, który ostatnio został wcielony do SalesForce jako Marketing Cloud. Zaawansowane narzędzie dla agencji social media, które chcą w jednym miejscu śledzić społeczności i zarządzać kampaniami reklamowymi.


14. AllFacebook – darmowy

Przydatne zestawienia informacji o fanpage’ach i aplikacjach.


15. WordStream – 500-550 $ / mc

To co prawda narzędzie do optymalizacji reklam PPC, ale również przydatne dla agencji social media.


16. Marketo – 1000 – 3000 euro / mc

Szczególnie przydatne narzędzie dla osób, które muszą synchronizować wiele działań w różnych mediach, w tym społecznościowych i chcą lepiej nad tym panować i utrzymywać klientów jednocześnie optymalizując obecność w mediach na podstawie tego skąd pochodzą ich klienci.


17. Mail Chimp

Aplikacja webowa do obsługi newslettera.


18. Sysomos

Analiza sentymentu, znajdowanie najbardziej wpływowych osób, analiza ścieżek rozgłosu. Bardzo przydatne dla agencji social media.


19. Google Analytics – darmowy

Idealne rozwiązanie do mierzenia konwersji dla agencji social media, szczególnie od czasu gdy można monitorować konkretne statystyki serwisów Google+ i modułu Disqus.


20. Bit.ly – darmowy

Przydatna drobna usługa do skracania długich linków, aby wyglądały dobrze na fanpage’u i w innych mediach społecznościowych.


21. Slideshare – darmowy

Bardzo przydatna strona do umieszczania prezentacji.


22. Websoul Dashboard – inside

To nasza firmowa platforma do obsługi serwisów społecznościowych, która obsługuje 28 serwisów społecznościowych, w tym Twittera, Facebooka, Pinterest, Google+ i wiele innych.

23. Zakładka Polishwords – 0 – 300 zł / m-c

Idealne narzędzie do tworzenia mniej i bardziej zaawansowanych zakładek na Facebooku. Pozwala dodać do 20 zakładek na 1 fanpage, ma kilka galerii zdjęć, wiele dodatków i obsługuje tablety oraz urządzenia mobilne.


A jakie są Twoje ulubione narzędzia wspomagające pracę agencji social media?

#narzędzia #prowadzeniefanpage #Facebook #agencjasocialmedia #pinterest #twitter #oprogramowanie

0 wyświetleń0 komentarzy